![Wink ;)](./images/smilies/icon/wink.gif)
Was een mooie tocht door Twente en omgeving! En leuk om zo weer wat gezichten bij de forumnamen te zien!
We boften met het weer en de zon! Mooi dat de regen gisteren viel, en niet vandaag.
Super genoten, bedankt allemaal die dit mede mogenlijk gemaakt hebben.Petrolhead Tom schreef:WOW WOW WOW! Wat is die Mick Kok toch een ongelooflijk getalenteerde fotograaf. Wat een super gave foto's zeg!Bedankt Mick!
VWuptocht-4 by Tom westendorp, on Flickr
Wat te gek dit!
Ja Tom, je had het al gezegd! Maar ik sluit me helemaal bij de vorige reacties aan: het was fantastisch, en zeker voor herhaling vatbaar (zelf als m'n verbruiksgemiddelde dan nog verder keldertPetrolhead Tom schreef:Ik wist het!Autheo schreef:Vandaag m'n slechtste verbruik t.n.t. gereden: 5,3 l/100 km ( 1 op 18,9)![]()
Maar de reden waarom was de moeite waard: een prachtige toertocht door Twente![]()
![]()
Ik zit op verschillende forums, maar ik mis op dit forum een soort van Thanks knop.Petrolhead Tom schreef:Leuk om te horen, thanks! Mocht iemand een toertocht bij hem of haar in de buurt willen houden dan help ik graag mee organiseren!
Petrolhead Tom schreef:Toch nog even reflecteren op een paar zaken die gisteren opvielen in willekeurige volgorde:
- Een Volkswagen Up! op standaard vering hangt best op één oor in een off-camber bocht met een drempel er in (Damian);
- altijd grappig als een Rotterdammer bonnetje 020 krijgt bij de McDonalds (Detje);
- er was geen Citigo aanwezig.
- de Seat Mii was naar verhouding beter vertegenwoordigd dan de Volkswagen up!;
- de groep werd snel kleiner toen ik even goed ging zitten voor mijn paar favorieten bochten.;
- het blijft een te gek gezicht om al die auto's in je spiegel te zien;
- samen rijden is gewoon gaaf;
- dit moeten we vaker doen;
- er zijn te weinig mensen lid van dit forum en op de hoogte van dit soort gave events;
- wie organiseert de volgende rit?
Dat klopt maar als je maar hard genoeg gaat blijft het altijd aanlopen. De mijne is ook "iets" lager dan de gemiddelde up!damianw26 schreef:Petrolhead Tom schreef:Toch nog even reflecteren op een paar zaken die gisteren opvielen in willekeurige volgorde:
- Een Volkswagen Up! op standaard vering hangt best op één oor in een off-camber bocht met een drempel er in (Damian);
- altijd grappig als een Rotterdammer bonnetje 020 krijgt bij de McDonalds (Detje);
- er was geen Citigo aanwezig.
- de Seat Mii was naar verhouding beter vertegenwoordigd dan de Volkswagen up!;
- de groep werd snel kleiner toen ik even goed ging zitten voor mijn paar favorieten bochten.;
- het blijft een te gek gezicht om al die auto's in je spiegel te zien;
- samen rijden is gewoon gaaf;
- dit moeten we vaker doen;
- er zijn te weinig mensen lid van dit forum en op de hoogte van dit soort gave events;
- wie organiseert de volgende rit?
Tom, zeg dat wel was aardig verbaasd nog over die drempel heen, hij zette bijna een stap opzij, niet prettig! Sowieso viel het op dat jouw auto veel vlakker blijft liggen als het hard gaat, en zag ook in de spiegel de mii van twingo aardig door de veren heen op de overigens heerlijke stuurmanswegen! Toch maar eens nadenken over een verlaginssetje..(ook hoorde ik jouw up aardig krak zeggen op een drempel, dit zou minder moeten zijn met een verlaginssetje toch?)