Nee, niet gedaan...eas schreef:Zeg Jason heb jij je al eens voorgesteld ?
Krijg ik nu een ban?
Nee, niet gedaan...eas schreef:Zeg Jason heb jij je al eens voorgesteld ?
Jazeker, ik interpreteer dat zeker op die manier, op het moment dat iemand aangeeft dat hij of zij verdwenen is van een forum zodra iemand anders terug mag komen, dan zie ik dat als stemmingmakerij...... of als slecht verliezer, dat is natuurlijk ook een mogelijkheid , in ieder geval is het geen volwassen opmerking.eas schreef:stemmingsmakerij ... ik ?Jason schreef:Ik vind het belachelijk dat hij een ban heeft gekregen , er is niemand beledigd, uitgescholden oia , in menig supermarkt krijg je een grotere mond van degene die achter de kassa zit.
Gewoon terug laten komen, mensen moeten niet alles zo serieus nemen en niet alles persoonlijk aantrekken.
Hef de ban maar op, en welkom terug Ronald !!
Mwaaah, ben het daar niet helemaal mee eens. Ik ben in die tijd ook zo nu en dan reacties tegengekomen die ik hier niet ga herhalen, maar waarvan ik mij goed kan voorstellen dat personen aan wie ze gericht waren er geen zin in hebben om daar opnieuw mee geconfronteerd te worden. De soms agressieve toon die de hoofdpersoon in deze kwestie geregeld aansloeg, beviel mij aan de zijlijn ook totaal niet, ondanks de humor die ik aan de andere kant ook voorbij zag komen. En, zoals gezegd, een ban komt niet zomaar uit de lucht vallen. Het is niet aan mij om hierover een oordeel uit te spreken; ik heb alleen wat flarden aan de oppervlakte meegekregen, maar de moderators zullen er ongetwijfeld gegronde redenen voor hebben gehad.Jason schreef:Jazeker, ik interpreteer dat zeker op die manier, op het moment dat iemand aangeeft dat hij of zij verdwenen is van een forum zodra iemand anders terug mag komen, dan zie ik dat als stemmingmakerij...... of als slecht verliezer, dat is natuurlijk ook een mogelijkheid , in ieder geval is het geen volwassen opmerking.eas schreef:stemmingsmakerij ... ik ?Jason schreef:Ik vind het belachelijk dat hij een ban heeft gekregen , er is niemand beledigd, uitgescholden oia , in menig supermarkt krijg je een grotere mond van degene die achter de kassa zit.
Gewoon terug laten komen, mensen moeten niet alles zo serieus nemen en niet alles persoonlijk aantrekken.
Hef de ban maar op, en welkom terug Ronald !!
Dat is precies waar dit topic staat en waar je je nu in bevindt...maasup schreef:By the way er is voor dit soort geouwe------ een speciaal hoofdstuk op dit forum ; De kroeg - Off Topic
Ron UP schreef:Hij gaf toch wel een aardige sfeer hier op t forum vond ik.
We verschillen kennelijk van mening over wat een gezellige sfeer is. Bovenstaand voorbeeld was niet zomaar een incident, het was tekenend voor de manier van reageren...up! schreef:Ik heb zijn bijdragen wel meegekregen. Ik herinner me dat hij reageerde op iemand die blij was met zijn parkeersensoren. RonaldNL zei toen: hahaha, wat een sukkel ben je dan, als je parkeersensoren nodig hebt op een up hahaha.
Geen aardige sfeer wat mij betreft...