vwupforum shop?

Bespreek hier alles wat niet in de andere rubrieken past.
Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

vwupforum shop?

Bericht door Tom Westendorp » wo 12 mar 2014, 13:58

Wat zouden jullie daarvan vinden? Het doel zou zijn om bepaalde onderdelen te kunnen aanbieden zoals schroefsets, luchtfilter kits (die ben ik momenteel aan het ontwikkelen) sportuitlaat kits (ben ik ook aan het ontwikkelen) en wellicht zaken zoals window visors en dergelijke. Montage van de aangeschafte zaken zou dan ook mogelijk zijn.

Aangezien iedereen natuurlijk houd van lage prijzen zal het doel zijn om de prijzen marktconform te hebben of net iets lager. Dat is niet altijd mogelijk omdat, wanneer je goederen moet afnemen bij een importeur de standaard prijzen gelden en je daar niet onder mag gaan zitten.

De kits die ik aan het ontwikkelen ben zullen zo kosten efficiënt mogelijk aangeboden worden waardoor de prijs voor de consument uiteindelijk zo laag mogelijk is. Laten we dit topic niet gebruiken om het nut of gebrek aan nut van deze zaken te bespreken maar om er eens naar te kijken of zoiets een aanvulling op het forum zou zijn.

Laat het me horen! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: vwupforum shop?

Bericht door Inge » wo 12 mar 2014, 16:27

Klinkt als een leuk idee.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
MiiRens
Vagling liefhebber
Berichten: 196
Lid geworden op: zo 16 feb 2014, 22:17
Locatie: Ja

Re: vwupforum shop?

Bericht door MiiRens » wo 12 mar 2014, 17:31

Klinkt heel erg interessant, ben benieuwd!
Gr. Renco

Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.

Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: vwupforum shop?

Bericht door up! » wo 12 mar 2014, 23:44

Leuk idee. Als je doet wat je zelf wil, zullen andere mensen het ook leuk gaan vinden. Goed bezig, Tom!
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1486
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: vwupforum shop?

Bericht door Xanderv » do 13 mar 2014, 07:46

Maar wil je dan dingen er in zetten die de sponsoren aanbieden?
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Gebruikersavatar
skogo
Vagling liefhebber
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 30 dec 2012, 12:14

Re: vwupforum shop?

Bericht door skogo » do 13 mar 2014, 20:17

Heel goed idee Tom!

Verstuurd vanaf mijn GT-P7510 met Tapatalk
ŠKODA CITIGO |tour uitvoering | 75 pk |zilvermetallic | move & fun | extra mediapakket | travelpakket | sunset | parkeersensoren |LM Apus velgen antraciet | spiegelkappen antraciet | stootstrippen antraciet | instaplijsten edelstaal|

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: vwupforum shop?

Bericht door Pop Up! » vr 14 mar 2014, 19:07

Prima idee, ben benieuwd Tom :D
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Touchwood
Vagling liefhebber
Berichten: 700
Lid geworden op: zo 16 dec 2012, 13:31

Re: vwupforum shop?

Bericht door Touchwood » vr 14 mar 2014, 19:12

Misschien zijn er mensen geinteresseerd in een set DRL-ledlampen voor zowel voor als achter en van goede kwaliteit.
Volkswagen Move Up 2013
Afbeelding

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: vwupforum shop?

Bericht door GuidoUp » za 15 mar 2014, 07:43

+1


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Plaats reactie