Auto history van jullie?

Bespreek hier alles wat niet in de andere rubrieken past.
Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Auto history van jullie?

Bericht door GuidoUp » do 11 apr 2013, 08:16

henri schreef:Leuke Lupo's! Vooral die blauwe vind ik erg fraai. De zwarte GTI heb ik volgens mij weleens gespot op de Midwintermeeting in Deurningen. Ben benieuwd naar de plannen met je grijze Up.

Nederlandse Up GTI's kom je inderdaad weinig tegen. Ik trof er nog wel één in mijn archieven ;)

Afbeelding
Henri ik geloof dat je een lupo bedoeld ipv een up :grin:

Verstuurd van mijn ST26i met Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Gebruikersavatar
GrijzeUp
Vagling liefhebber
Berichten: 166
Lid geworden op: za 23 feb 2013, 19:16

Re: Auto history van jullie?

Bericht door GrijzeUp » do 11 apr 2013, 10:53

Bedankt voor de complimenten.
Ja klopt, die GTI is van Inge.

Gebruikersavatar
JCDNL
Vagling liefhebber
Berichten: 107
Lid geworden op: vr 01 mar 2013, 21:56
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: Auto history van jullie?

Bericht door JCDNL » vr 12 apr 2013, 20:50

Nou ik heb zitten rondklikken en zal mijn autohistorie ook even delen, wat ik zelf gereden heb:

Daihatsu Cuore L201 (90er jaren) (ging weg omdat hij oud werd, na de nieuwe auto kwam ik er pas achter hoe slecht deze auto remde)
Daihatsu Cuore L251 (2003-2007) (lease) (tja weg bij werkgever en dan ook weg auto)
Daihatsu Cuore L701 (1999-2003) (mijn allereerste zelf gekochte auto, herspoten (rood) en subwoofer achterin, striping en mooie velgen)
Daihatsu Cuore L276 (2007-2012) (een korte liefde, 2 jaar gereden en toch na een proefrit in de Up vreemdgegaan)

De bouwjaren geven aan wanner het model 'zegevierde' dus niet de tijd dat ik erin reed.

Verder nog zat lekkere autos gereden, voor een kort stukje of soms paar keren. Maserati Bora, Maserati Shamal, Mitsubishi Evo 6, BMW M3 Cabrio, Porsche 911 (996), Porsche 911 (997), Mini Cooper S, Nissan 350Z zowel standaard en later met twinturbo (LEKKAAAAAA!) grappige is dus dat met deze beesten het leukste is onder de 100KMPU te rijden, dus eigenlijk de acceleratie naar 100 en daarna is het wel 'more of the same'. Dus heb ook niks gecrashed, en mijn regel is altijd geweest: Bij regen rijd ik geen achterwielaandrijving!

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Auto history van jullie?

Bericht door up! » vr 12 apr 2013, 21:40

JCDNL schreef:Verder nog zat lekkere autos gereden, voor een kort stukje of soms paar keren. Maserati Bora, Maserati Shamal, Mitsubishi Evo 6, BMW M3 Cabrio, Porsche 911 (996), Porsche 911 (997), Mini Cooper S, Nissan 350Z zowel standaard en later met twinturbo (LEKKAAAAAA!) grappige is dus dat met deze beesten het leukste is onder de 100KMPU te rijden, dus eigenlijk de acceleratie naar 100 en daarna is het wel 'more of the same'. Dus heb ook niks gecrashed, en mijn regel is altijd geweest: Bij regen rijd ik geen achterwielaandrijving!
Nou het leukste aan auto's met véél pk's is toch de acceleratie op hoge snelheid, en hoe ze er vandoor gaan als je bij zeg 160km/h volgas geeft. Ik ben het dus niet met je eens :D
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
JCDNL
Vagling liefhebber
Berichten: 107
Lid geworden op: vr 01 mar 2013, 21:56
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: Auto history van jullie?

Bericht door JCDNL » vr 12 apr 2013, 21:41

Ja dat is ook wel zo, maar vanuit stilstand geeft altijd de beste kick omdat je zo het landschap om je heen ziet vouwen als een tunnel :)

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Auto history van jullie?

Bericht door up! » vr 12 apr 2013, 21:48

JCDNL schreef:Ja dat is ook wel zo, maar vanuit stilstand geeft altijd de beste kick omdat je zo het landschap om je heen ziet vouwen als een tunnel :)
Dat gevoel heb ik méér als ik 285 km/u rijd :D
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
erikvank
Vagling liefhebber
Berichten: 196
Lid geworden op: do 14 feb 2013, 11:55

Re: Auto history van jullie?

Bericht door erikvank » vr 12 apr 2013, 22:17

up! schreef:
JCDNL schreef:Verder nog zat lekkere autos gereden, voor een kort stukje of soms paar keren. Maserati Bora, Maserati Shamal, Mitsubishi Evo 6, BMW M3 Cabrio, Porsche 911 (996), Porsche 911 (997), Mini Cooper S, Nissan 350Z zowel standaard en later met twinturbo (LEKKAAAAAA!) grappige is dus dat met deze beesten het leukste is onder de 100KMPU te rijden, dus eigenlijk de acceleratie naar 100 en daarna is het wel 'more of the same'. Dus heb ook niks gecrashed, en mijn regel is altijd geweest: Bij regen rijd ik geen achterwielaandrijving!
Nou het leukste aan auto's met véél pk's is toch de acceleratie op hoge snelheid, en hoe ze er vandoor gaan als je bij zeg 160km/h volgas geeft. Ik ben het dus niet met je eens :D
Dat is inderdaad enorm kicken. Ooit reed ik in een Diablo en zette bij 140 km/h even het gas er in (niet eens helemaal onderin) en dat voelt inderdaad alsof je afgeschoten wordt. Die motor die direct achter je rugleuning begint voel je bijna in je rug prikken. Toch is die acceleratie bij lage snelheden ook fantastisch.
Get up! Stand up! Don't give up ...

Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant

Gebruikersavatar
erikvank
Vagling liefhebber
Berichten: 196
Lid geworden op: do 14 feb 2013, 11:55

Re: Auto history van jullie?

Bericht door erikvank » vr 12 apr 2013, 22:18

up! schreef:
JCDNL schreef:Ja dat is ook wel zo, maar vanuit stilstand geeft altijd de beste kick omdat je zo het landschap om je heen ziet vouwen als een tunnel :)
Dat gevoel heb ik méér als ik 285 km/u rijd :D
Zo ver ben ik nooit gekomen. 245 is mijn persoonlijke record.
Get up! Stand up! Don't give up ...

Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant

Plaats reactie