Pagina 2 van 2

Re: Tom's blog topic

Geplaatst: di 29 jan 2019, 19:14
door Autheo
Petrolhead Tom schreef:
di 29 jan 2019, 09:00
Wat deed je op dat voor werk dat je 50k per jaar in een Jimny moest rijden dan?
Dat was toen ik werkte in Kameroen voor een aantal streekontwikkelingsprojecten in een provincie zo groot als Nederland. De Suzuki was een onverwoestbaar karretje op de onverharde wegen, die vooral in het regenseizoen vol gaten en kuilen zaten. Doordat hij zo licht was met vierwielaandrijving kon je vrijwel overal komen, maar van enig comfort was geen sprake. Toen er later een Toyota Landcruiser beschikbaar kwam, was het een verademing! Weliswaar een zwaardere auto, maar met z'n zescilinder bood die nog meer mogelijkheden. En eveneens onverwoestbaar in de bush ( of 'en brousse' zoals men dat daar in 't frans noemde).

Re: Tom's blog topic

Geplaatst: ma 04 feb 2019, 21:04
door Tom Westendorp
De nieuwe Supra is niet alleen een briljante sportauto maar nu ook een geweldig drinkspel. Meer weten? Klikken maar! Een Linkedin like bevat bovendien zeer veel positief karma. Denk daar aan als je die “interessant”-knop tegenkomt. Thanks!

https://www.linkedin.com/pulse/de-toyot ... westendorp

Re: Tom's blog topic

Geplaatst: di 12 feb 2019, 12:21
door Tom Westendorp
Nieuwe blog over één van de oudste automobiele instituten van Nederland. Jaarlijks worden er wereldwijd miljarden kilometers in afgelegd. Ik kan het natuurlijk alleen maar hebben over de Volkswagen Passat!

https://www.linkedin.com/pulse/de-volks ... estendorp/
Passat.JPG

Re: Tom's blog topic

Geplaatst: ma 22 jul 2019, 11:05
door Tom Westendorp
Ik heb weer een nieuwe blog geschreven. Deze keer over het onnavolgbare beleid met betrekking tot de BPM en de dood van de particuliere autoverkoper.

https://www.linkedin.com/pulse/liever-e ... estendorp/

Re: Tom's blog topic

Geplaatst: ma 22 jul 2019, 12:19
door damianw26
Inderdaad compleet onbegrijpelijk. Aan de andere kant, 80% van de particuliere kopers denkt in maandbedragen, hoeveel extra kost een bpm verhoging van bijvoorbeeld 3000 euro dan voor het gevoel nog?

Re: Tom's blog topic

Geplaatst: ma 22 jul 2019, 12:25
door Tom Westendorp
Ik snap wat je bedoelt maar een BPM verhoging van 3k is bij een looptijd van 48 maanden ook nog steeds € 62,50 per maand. Dat is toch geld.

Re: Tom's blog topic

Geplaatst: ma 22 jul 2019, 17:54
door damianw26
Dat merk je, maar het is toch minder dan ineens 3000 extra. Desalniettemin zou ik geen nieuwe auto kopen in Nederland als particulier, iets kleins met lage CO2 uitstoot als de up is nog goed te doen. Maar een zwaardere (diesel) motor is echt gestoord qua bpm.

Re: Tom's blog topic

Geplaatst: di 23 jul 2019, 08:44
door Tom Westendorp
Het ontmoedigingsbeleid van onze overheid met betrekking tot diesels is pure symboolpolitiek.

Re: Tom's blog topic

Geplaatst: ma 25 nov 2019, 16:17
door Tom Westendorp
Laat ik dit topic ook weer eens updaten.

Een blog over de Bugatti Centodieci, een auto waar niemand om heeft gevraagd en oude wijn in nieuwe zakken voor wat betreft het kunstje van Winkelmann.

https://www.linkedin.com/pulse/de-bugat ... estendorp/

Afbeelding

Re: Tom's blog topic

Geplaatst: ma 25 nov 2019, 16:18
door Tom Westendorp
Inhaken op de actualiteit, wie doet dat nou niet?

Daarom is het alleen maar logisch om een blog te schrijven over het boerenprotest en de BPM.

https://www.linkedin.com/pulse/het-boer ... estendorp/

Re: Tom's blog topic

Geplaatst: ma 25 nov 2019, 16:19
door Tom Westendorp
Een viercilinder C63 AMG? Dat lijkt me niet juist.

Bring Dieter Back! is een goed gelezen blog over de nieuwe CEO van Mercedes-Benz en zijn voornemens om de C63 van vier cilinders te ontdoen.

https://www.linkedin.com/pulse/bring-di ... estendorp/

Re: Tom's blog topic

Geplaatst: ma 25 nov 2019, 16:20
door Tom Westendorp
Mijn onbegrensde liefde voor Aston Martin Lagonda moest natuurlijk een keer tot uiting komen in een blog.

Dit verhaal over de DBX geeft een inkijkje in de ontwikkeling van en het verwedden van het huis op de DBX.

https://www.linkedin.com/pulse/lets-tal ... estendorp/

Re: Tom's blog topic

Geplaatst: wo 11 dec 2019, 13:30
door Tom Westendorp
Wist u dat ik veel gemeen heb met Max Verstappen en dat ik dat op de één of andere manier ook nog in één verhaal heb kunnen vatten samen met de vroeggeboorte van onze dochter?

https://www.linkedin.com/pulse/de-enige ... westendorp

Re: Tom's blog topic

Geplaatst: wo 18 dec 2019, 09:13
door Tom Westendorp
Nieuwe blog over de Meet&Greet van de Volkswagen ID.3 en Move Amsterdam. Wat een vette ervaring! :D

https://www.linkedin.com/pulse/de-volks ... estendorp/

Re: Tom's blog topic

Geplaatst: wo 18 dec 2019, 15:43
door N!jntje
ID.3: ook een auto waar mijn ouders hun ogen op zijn gevallen. Helaas gaat de auto hem niet worden en wachten we op zn grotere broertje.
Achterin kan ik mbt hoogte ruimer zitten in de up :roll: de daklijn naar beneden loopt net even teveel af.
Achterin kan ik mbt beenruimte redelijk zitten, maar in vergelijking met een Passat zit ik krap.
Voorin natuurlijk ruimte zat! En een heel leuk dashboard.

Nou heb ik wel een bovengemiddelde lengte van 2.07m :lol:

Leuk blog Tom👍🏻

Re: Tom's blog topic

Geplaatst: vr 20 dec 2019, 10:26
door Tom Westendorp
Bedankt man! De ruimte viel mij echt niet tegen al kan ik me voorstellen dat in vergelijking met jullie Superb alles tegenvalt qua ruimte. ;)

Re: Tom's blog topic

Geplaatst: wo 08 jan 2020, 11:27
door Tom Westendorp
Man man man, wat heb ik een gave ervaring gehad. Ik mocht in een G63 AMG rijden. Wat een beest van een auto.
g63.jpg
Rij-impressie G63 AMG

Anderhalve kilometer. Meer heb ik niet in de G-klasse gereden, maar het was genoeg om sinds dat moment alleen nog maar te denken: hoe moet ik mijn kaarten spelen om er ook één te kunnen veroorloven?

Het was afgelopen maandag toen de kans zich voordeed. De eigenaar had mij een tijdje geleden een ritje beloofd. Dat maakte dat ik in de veronderstelling was dat ik een rondje mee mocht rijden. Het was geen seconde bij me op gekomen dat ikzelf de sleutels van het 585pk sterke, 280k euro kostende monster zou krijgen.
Link naar het hele artikel: https://www.linkedin.com/pulse/een-ode- ... estendorp/