te koop vw high up 1.0 60 pk 3deurs
te koop vw high up 1.0 60 pk 3deurs
Light zilver
Executive pakket
Airco
Triangle pakket
Cruise control
Maps and more
Parkeeersensoren
Kortom een hele complete auto. Bouwjaar is juli 2012. Eind februari krijgt de up zijn 15000 km beurt. De up is te bezichtigen in zeeland.
Mijn email is jep22@hotmail.nl
Vraagprijs 10250 euro
Laatst gewijzigd door jep22 op za 02 mar 2013, 19:52, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: te koop vw high up 1.0 60 pk 3deurs
Succes met de verkoop. De auto op de foto is trouwens een dark silver en géén light silver. Ik begrijp dat je een light silver up aanbiedt.
Overigens denk ik dat up rijden helemaal niet duur is als je veel rijdt. Benzineverbruik van 1 op 20, geen tot nauwelijks wegenbelasting (hoeveel gaat die diesel van je aan wegenbelasting kosten, zeker per 1-1-2014?) en lage onderhoudskosten. Maar wie betaalt, bepaalt
Succes.
Overigens denk ik dat up rijden helemaal niet duur is als je veel rijdt. Benzineverbruik van 1 op 20, geen tot nauwelijks wegenbelasting (hoeveel gaat die diesel van je aan wegenbelasting kosten, zeker per 1-1-2014?) en lage onderhoudskosten. Maar wie betaalt, bepaalt
Succes.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: te koop vw high up 1.0 60 pk 3deurs
vraagprijs/richtprijs is verplicht.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ