Maps & More en middenarmsteun van Kamei tekoop

VW up! gerelateerde zaken verkopen doe je hier. Alleen voor particulieren en helemaal gratis
Arnaud
Forum newbie
Berichten: 27
Lid geworden op: do 06 jun 2013, 11:15

Maps & More en middenarmsteun van Kamei tekoop

Bericht door Arnaud » do 09 jun 2016, 08:16

Maps & More te koop

Hij staat op MP, maar voor dit forum met een korting van €25,-
http://link.marktplaats.nl/m1058833804" onclick="window.open(this.href);return false;

De middenarmsteun staat ook op MP. Ook hiervoor een korting van €15 voor dit forum.
http://link.marktplaats.nl/m1058835831" onclick="window.open(this.href);return false;
Bijlagen
image.jpeg
image.jpeg

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2837
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Maps & More en middenarmsteun van Kamei tekoop

Bericht door Autheo » vr 10 jun 2016, 22:25

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe stevig die armsteun eigenlijk staat op die beugel. Lijkt me zo op het gezicht een beetje wiebelige constructie, maar hoe is dat in de praktijk? En kan de steun ook makkelijk omhoog tussen de leuningen geklapt worden?

Arnaud
Forum newbie
Berichten: 27
Lid geworden op: do 06 jun 2013, 11:15

Re: Maps & More en middenarmsteun van Kamei tekoop

Bericht door Arnaud » za 11 jun 2016, 06:39

Hoi Autheo,

De steun zit onder de bevestiging van de doelen met een stalen beugel vast. Het is dus een zeer solide geheel en zit echt muurvast. Je moet de bouten van de stoelen eerst losmaken en dan de bevestiging er onder schuiven. dan de bouten weer vast en klaar ben je. Zonder schade heb je de beugel gemonteerd. Ik had een lease Mii dus dit was de enige optie.
Je kan de steun ook helemaal naar boven opklappen tussen de stoelen in ja.
Ik heb in mij ford focus ook een steun van Kamei gehad en die beviel zo goed dat ik hem ook weer voor de Mii heb gekocht.

Arnaud
Forum newbie
Berichten: 27
Lid geworden op: do 06 jun 2013, 11:15

Re: Maps & More en middenarmsteun van Kamei tekoop

Bericht door Arnaud » ma 13 jun 2016, 22:12

is verkocht kan op slot

Plaats reactie