Hij staat weer te koop.... (overigens niet mijn advertentie en helaas ook niet mijn auto)
http://link.marktplaats.nl/m915446572
Deze VW UP GT is 100% uniek en volledig uitgevoerd als het GT concept beursmodel zoals VW deze heeft gepresenteerd op de Frankfurt Motorshow in 2011.
VW UP GT staat weer te koop
VW UP GT staat weer te koop
"van hoog naar laag is een natuurlijke beweging"
VW UP! 1.0i 3drs - Deep Black Pearl - BBS RC323 - AP schroefset - K&N - Bi Xenon -
VW UP! 1.0i 3drs - Deep Black Pearl - BBS RC323 - AP schroefset - K&N - Bi Xenon -
Re: VW UP GT staat weer te koop
Oteeling schreef:Hij staat weer te koop.... (overigens niet mijn advertentie en helaas ook niet mijn auto)
http://link.marktplaats.nl/m915446572
Deze VW UP GT is 100% uniek en volledig uitgevoerd als het GT concept beursmodel zoals VW deze heeft gepresenteerd op de Frankfurt Motorshow in 2011.
Hoop geld voor import take up
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
- Up-Jury
- Donateur member
ik zag hem staan en vind een hoop geld, maarja wel uniek.
Persoonlijk denk ik dat het geen goede auto is aangezien hij al 2 eigenaren heeft gehad en volgens mij hij staat nu duurder te koop dan de vorige keer.
Persoonlijk denk ik dat het geen goede auto is aangezien hij al 2 eigenaren heeft gehad en volgens mij hij staat nu duurder te koop dan de vorige keer.
Hoop geld voor een up! met bodykit
Dik ding hoor! Zit wel hoop geld in wel iets meer dan een bodykit. Kan alleen nog aan het instrumentenpaneel zien dat het een take up is geweest voor de rest is alles vervangen.
| High Up! | Blue | Blue Dashpad | Dynamic Triangle pakket (Zwarte hemel, Triangle velgen, Ramen 65% getint) | Drive pakket (Cruise Control, Boordcomputer, Parkeersensoren) | Maps&More | Fender soundsystem |
Ja idd, maar voor de rest is er weinig andersRuben schreef:Dik ding hoor! Zit wel hoop geld in wel iets meer dan een bodykit. Kan alleen nog aan het instrumentenpaneel zien dat het een take up is geweest voor de rest is alles vervangen.

Ding is wel iets meer dan een bodykit.
Alles zijn orginele volkswagen onderdelen.
Zwart alcantara dakhemel en hoedenplank
Stuur met blauw stiksel
Hoogglans luchtroosters
GT uitlaatsysteem
Motorkapbekleding (onderkant)
Orginele GT velgen
Etc
Daarnaast is de volledige auto opnieuw gespoten in Golf 6 Pearl White. Heb mijn eigen auto ernaast gehad en is een stuk witter wit.
Alles zijn orginele volkswagen onderdelen.
Zwart alcantara dakhemel en hoedenplank
Stuur met blauw stiksel
Hoogglans luchtroosters
GT uitlaatsysteem
Motorkapbekleding (onderkant)
Orginele GT velgen
Etc
Daarnaast is de volledige auto opnieuw gespoten in Golf 6 Pearl White. Heb mijn eigen auto ernaast gehad en is een stuk witter wit.
Bluemotion Up....17 inch Porsche Cayenne Gloss Black,17 inch X-treme Zero, 17 inch RH ZW 1 vanaf volgende week (Y) , Hifonics Audio, Leer/Alcantara, Schroefset en meer!
- citikenny1702
- Vagling liefhebber
Echt uniek daar ga je geen tweede van vinden, vandaar dat de prijs er na is echt een liefhebbers auto.
Het is dat ik een skoda heb anders had ik het wel geweten zeker dat ik liet ombouwen
maar kan de ombouw set nergens vinden
Het is dat ik een skoda heb anders had ik het wel geweten zeker dat ik liet ombouwen

Skoda Citigo Sport ASG -> 3 deur's -> Sprint! -> Alba Leder interieur -> Serpens LM -> ST-X Schoefset
-> TT-Rubbers -> W8 Skoda Verlichting -> VAGcom -> Citigo ready to GO
-> TT-Rubbers -> W8 Skoda Verlichting -> VAGcom -> Citigo ready to GO