Showroomstaat unieke VW High Up

VW up! gerelateerde zaken verkopen doe je hier. Alleen voor particulieren en helemaal gratis
MarvinUp
Vagling liefhebber

Showroomstaat unieke VW High Up

Bericht door MarvinUp » di 01 sep 2015, 11:20

Aangezien ik mijn auto niet te koop kan zetten bij het andere topic (geen idee waarom dit niet kan??) Dan naar hier. Als de beheerder deze wilt verzetten, graag.

Ivm met andere keuzes gaat mijn VW Up de verkoop in. Het is liefhebbers auto geweest. Mee naar shows geweest en altijd dealer onderhouden. Lak in nieuwstaat.

- High Up uitvoering
- 63.000km
- Grote beurt gehad bij 61.000km (rekening ter inzage)
- 15" lichtmetalen velgen
- Schroefset kan er naar wens onder vandaan gehaald worden.
- Nieuw speciaal ingebouwd leren interieur (ingebouwd door Lederinbouw Nederland)
- Dak matzwart gewrapte met het up logo erin verwerkt (kan ook verwijderd worden)
- Rode gewrapte achterlichten(kan ook verwijderd worden)
- logo's meegespoten in de kleur van de auto.
- reservewiel met toebehoren
- Etc. Etc...

De Up heeft bijna alleen maar snelweg kilometers gezien! Altijd met veel zorg en zelfs liefde onderhouden.
Bijlagen
20150806_205600.jpg

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Re: Showroomstaat unieke VW High Up

Bericht door Tom Westendorp » di 01 sep 2015, 14:53

Het aanbieden van auto's is alleen voor premium members. Mocht je premium member willen worden dan kan dat geregeld worden. Zo niet dan zal ik het topic verwijderen.

Zie ook: http://vwupforum.com/viewtopic.php?f=18&t=3562" onclick="window.open(this.href);return false;
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com

Plaats reactie