Ik blijf het maar raar vinden. Je suggereert alleen dat je de naam VWUPForum eigenlijk niet mooi vind klinken en dat je liever een andere naam wilt gebruiken.Petrolhead Tom schreef:Volgens mij is er toch nog wel wat verwarring over het hoe en waarom. Ik zal nog even proberen uit te leggen.
Het is een naam die een club voorstelt. Niets meer, niets minder. Het is niet de bedoeling dat de mensen die zich hebben geregistreerd als Up'perclass member meer privileges krijgen of meer waarde aan de forum deelname hebben of andere zaken. Het is gewoon een extra stukje op de site.
Achter de schermen wordt er veel content gedeeld. Een aantal leden houden ook contact buiten het forum, zo is het idee voor de Up'perclass ontstaan. Het intrinsieke idee er van is: het is zo'n leuk idee, we kunnen ons met zijn allen naar buiten toe makkelijker onderscheiden als club dan als alleen forum lid zodat we dat misschien maar moeten opzetten. Ik heb voorgesteld om het gewoon onder het forum te hangen en op die manier de drempel tot toetreding zo laag mogelijk te houden. Iedereen is welkom, niemand is verplicht om lid te worden.
Misschien beter om dan de meetings onder deze naam uit te voeren?
Ik krijg nu het gevoel erbij dat het een "exclusieve" club is binnen het forum waar dan toch bepaalde mensen dan niet bij zouden horen. Misschien bedoel je het niet zo, maar het straalt het helaas wel uit. Mede omdat je er nog eens als forumlid niet standaard bijhoort en je apart moet aanmelden ervoor.
Als iedereen gewoon erbij hoort, dan hoort iedereen standaard bij de upperclass club. Dan zou je je niet hoeven aanmelden, je bent immers al een forumlid die er gewoon bij hoort.
Als je een club begint voor gemodificeerde/getunede up's vind ik het een heel ander verhaal, want mijn auto hoort niet op een tunings-evenement. Dan is het logisch dat je daarvoor een apart clubje hebt.
In deze vorm slaat het gewoon nergens op.
Just my 2 cents...