Hoi Hoi

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
jorisvanderveen
Forum newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: do 11 nov 2021, 17:53

Hoi Hoi

Bericht door jorisvanderveen » do 11 nov 2021, 17:58

Hai iedereen,

Hier een leuke vent die van lol houdt :lol:
Ik ben Joris. Nooit eerder een VW Up gereden, maar ik heb zeker interesse in eentje.
Ik rij een Volkswagen Passat. Nu zoek ik graag een kleinere auto, dus mijn aandacht viel op de Up en de Polo.
Zeer benieuwd naar jullie ervaringen met beide auto's.
Alle tips en advies is welkom :)
Extra beveiliging voor je auto: Lees hier

Gebruikersavatar
Up!grade TSI
Donateur member
Berichten: 1393
Lid geworden op: di 14 jul 2020, 21:20
Locatie: N-H

Re: Hoi Hoi

Bericht door Up!grade TSI » do 11 nov 2021, 19:42

Welkom Joris,

Zoals je weet is dit het Up! forum dus verwacht hier niet heel veel Polo ervaringen te horen maar je weet maar nooit :lol:
Nou weet ik natuurlijk niet in welke fase van je leven jij zit, misschien ben je 20 of 60 dat weet ik niet.
En wat voor Passat ook niet en daarbij, wat moet een auto jou allemaal bieden?

Wil je droog van A naar B zonder al te veel poespas of snufjes dan is een 60 pk Up!, Mii of Citigo prima geschikt voor jou tegen zeer redelijke tarieven. Deze worden aangeduid als een MPI, er zijn ook elektrische uitvoeringen van deze 3 en een verdwaalde aardgas-variant. Daar heb ik alleen geen ervaring mee, dus kan ik je niet in adviseren.
Wel heb ik zowel een Mii, Citigo en Up! gehad, als het aan mij ligt komt daar nog een vierde bij alleen heeft mijn spaarvarken helaas geen obesitas als je begrijpt wat ik bedoel ;)
Wil je hierboven op ook nòg méér rijplezier met zo nu en dan gezwinde spoed dan kun je opteren voor een Up! met een turbootje onder de kap in de vorm van een GTI of TSI
Zelf ben ik al anderhalf jaar de blije eigenaar van laatstgenoemde, inmiddels 23k puur rijplezier achter de wielen.
Ik kan je ze allemaal van harte aanbevelen, succes met de zoektocht 👊🏻
Kom gerust eens lezen op mijn profiel wat ik allemaal gedaan heb en klik op de link hieronder...
Groet Erik
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi(2x) huidige>>>Up! GTi (3e) 🚗

jorisvanderveen
Forum newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: do 11 nov 2021, 17:53

Re: Hoi Hoi

Bericht door jorisvanderveen » vr 12 nov 2021, 20:44

Up!grade TSI schreef:
do 11 nov 2021, 19:42
Welkom Joris,

Zoals je weet is dit het Up! forum dus verwacht hier niet heel veel Polo ervaringen te horen maar je weet maar nooit :lol:
Nou weet ik natuurlijk niet in welke fase van je leven jij zit, misschien ben je 20 of 60 dat weet ik niet.
En wat voor Passat ook niet en daarbij, wat moet een auto jou allemaal bieden?

Wil je droog van A naar B zonder al te veel poespas of snufjes dan is een 60 pk Up!, Mii of Citigo prima geschikt voor jou tegen zeer redelijke tarieven. Deze worden aangeduid als een MPI, er zijn ook elektrische uitvoeringen van deze 3 en een verdwaalde aardgas-variant. Daar heb ik alleen geen ervaring mee, dus kan ik je niet in adviseren.
Wel heb ik zowel een Mii, Citigo en Up! gehad, als het aan mij ligt komt daar nog een vierde bij alleen heeft mijn spaarvarken helaas geen obesitas als je begrijpt wat ik bedoel ;)
Wil je hierboven op ook nòg méér rijplezier met zo nu en dan gezwinde spoed dan kun je opteren voor een Up! met een turbootje onder de kap in de vorm van een GTI of TSI
Zelf ben ik al anderhalf jaar de blije eigenaar van laatstgenoemde, inmiddels 23k puur rijplezier achter de wielen.
Ik kan je ze allemaal van harte aanbevelen, succes met de zoektocht 👊🏻
Kom gerust eens lezen op mijn profiel wat ik allemaal gedaan heb en klik op de link hieronder...
Groet Erik
Hoi Hoi,

Dank je voor de aangename welkom :D
Ik wenste dat ik nog 20 ben, maar helaas ben ik in fase-30 :P
Ik zal al die drie modellen zeker checken. Dank je voor die tips. Sowieso heb je mij nieuwsgierig gemaakt naar het vierde model.
Ik ben niet bekend met de GTI of TSI model. Niet verwacht dat je wat meer paardenkracht onder de kap kan plaatsen.
Die lijkt mij zeker een geschikte optie om te kiezen.
Ik zal je profiel zeker checken... Dank je voor de aanbevelingen :D
Extra beveiliging voor je auto: Lees hier

Plaats reactie