Hallo!
Ik ben Lena, woonachtig in Haarlem en sinds Juli 2023 trotse eigenaar van mijn mooie rooie Volkswagen Up! uit 2012
Ik ben redelijk nieuw bij auto's in algemeen maar heb so far al veel antwoorden kunnen vinden hier dus daarom maar even een accountje maken, en hopelijk ook deel worden van deze community
Even voorstellen
- Up!grade TSI
- Donateur member
Re: Even voorstellen
Welkom Lena, wil je ook met ons delen hoe mooi die mooie rooie is middels een fotootje?
Groet Erik
Groet Erik
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi(2x) huidige>>>Up! GTi (3e)
-
- Forum newbie
Hoi Erik!Up!grade TSI schreef: ↑di 09 jan 2024, 21:43Welkom Lena, wil je ook met ons delen hoe mooi die mooie rooie is middels een fotootje?
Groet Erik
Hoe upload ik een foto via deze omgeving? Ik vind de optie niet ervoor
- Up!grade TSI
- Donateur member
Lees de tekst via onderstaande link even rustig door Lena dan gaat het je vast lukken 🥳TheLenaFox schreef: ↑vr 12 jan 2024, 10:08Hoi Erik!Up!grade TSI schreef: ↑di 09 jan 2024, 21:43Welkom Lena, wil je ook met ons delen hoe mooi die mooie rooie is middels een fotootje?
Groet Erik
https://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=3767
-
- Forum newbie
Top! Had even het gedeelte over de bijlage over het hoofd gezien, dan bij deze een foto die ik genomen had tijdens de meest recentste roadtrip naar Luxemburg paar weekjes geledenUp!grade TSI schreef: ↑vr 12 jan 2024, 15:11Lees de tekst via onderstaande link even rustig door Lena dan gaat het je vast lukken 🥳TheLenaFox schreef: ↑vr 12 jan 2024, 10:08Hoi Erik!Up!grade TSI schreef: ↑di 09 jan 2024, 21:43Welkom Lena, wil je ook met ons delen hoe mooi die mooie rooie is middels een fotootje?
Groet Erik
- Up!grade TSI
- Donateur member
Leuk, mooi eindje rijden...Al scheelt het wel of je vanuit Assen of Maastricht moet beginnen natuurlijkTheLenaFox schreef: ↑vr 12 jan 2024, 16:45Top! Had even het gedeelte over de bijlage over het hoofd gezien, dan bij deze een foto die ik genomen had tijdens de meest recentste roadtrip naar Luxemburg paar weekjes geledenUp!grade TSI schreef: ↑vr 12 jan 2024, 15:11Lees de tekst via onderstaande link even rustig door Lena dan gaat het je vast lukken 🥳TheLenaFox schreef: ↑vr 12 jan 2024, 10:08
Hoi Erik!
photo_2024-01-12_16-38-50.jpg
Welkom Leno, en veel veilige kilometers.
En rood staat goed
En rood staat goed
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |