Maze Skoda Citigo tour up and running

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
MAZE
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 10:54
Locatie: Noord-Holland

Maze Skoda Citigo tour up and running

Bericht door MAZE » vr 10 aug 2012, 13:16

Zo even wat kort over me zelf :

Mijn naam is Robin ben 30 jaar jong woonachtig in Noord-Holland, en nu nog werkzaam tot 31 Augustus voor de Koninklijke Luchtmacht op vliegbasis Leeuwarden als Hvo - F16. Op 3 September start ik bij mijn nieuwe werkgever op 10 minuten van huis.

Ik ben sinds gisterenavond de trotse eigenaar van een 3 deurs Skoda citigo tour 60pk, morgen ga ik bij de dealer langs om mijn auto te bekijken en dus even wat foto s te maken ben er dan toch. De auto is besteld in Leeuwarden bij Vw/ Skoda dealer Bourguignon, maar zij hadden mijn wens niet op voorraad staan dus haalt men mijn Skoda weg bij een andere dealer uit het land. Ik verwacht een belletje van de dealer dinsdag of woensdag dat mijn auto of op transport is of al reeds in Leeuwarden staat voor nog wat foto s . En hoop een weekje later te gaan rijden, en wat foto s oud en nieuw te maken

Dit is mijn 4e nieuwe auto naast eerder 2 citroen c1 s en de huidige witte peugeot 107.

Wat zit er allemaal op standaard op de tour naast de gebruikelijke abs, airbags, airco, centrale deurvergrendeling en elektrische spullen.

Navigatie, mistlampen, klein leer pakket

Wat is er extra bijgekomen.

Deep black metallic lak, zwart grijs interieur ipv zwart beige, media pakket incl extra speakers, sunset getintglas, travelpack met cruisecontrol en een reservewiel.

Wat komt er naderhand nog op niet chronologisch.

Schroefset, porsche fuchs replica s, dubbele laadvloer van de up incl rugleuning kofferbakzijde bekleden, middenarmsteun, wat coderen met de vagcom anticarjack, mistlampen bij insturen bochten comfort op knipperlichten etc
Laatst gewijzigd door MAZE op zo 26 aug 2012, 21:17, 2 keer totaal gewijzigd.

VladUP!
Vagling liefhebber
Berichten: 111
Lid geworden op: ma 06 aug 2012, 15:12

Re: Maze Skoda Citigo tour met wat extra s is er met 3 weken

Bericht door VladUP! » vr 10 aug 2012, 13:37

Welkom en héél veel plezier met de nieuwe aanwinst!

MAZE
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 10:54
Locatie: Noord-Holland

Re: Maze Skoda Citigo tour met wat extra s is er met 3 weken

Bericht door MAZE » vr 10 aug 2012, 14:15

VladUP!

Dank u, en gaat helemaal goed komen ken niet wachten. Dus morgen maar naar de dealer waar hij staat en eff praten.

Gebruikersavatar
TV_UP!
Forum eindbaas
Berichten: 1247
Lid geworden op: ma 09 jul 2012, 20:12
Locatie: Fijnaart

Re: Maze Skoda Citigo tour met wat extra s is er met 3 weken

Bericht door TV_UP! » vr 10 aug 2012, 16:46

welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: Maze Skoda Citigo tour met wat extra s is er met 3 weken

Bericht door JuP ! » vr 10 aug 2012, 16:47

Welkom Robin !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

MAZE
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 10:54
Locatie: Noord-Holland

Re: Maze Skoda Citigo tour met wat extra s is er met 3 weken

Bericht door MAZE » vr 10 aug 2012, 17:35

TV_UP! en JP!

Dank u

Gebruikersavatar
Piedro
Vagling liefhebber
Berichten: 300
Lid geworden op: wo 01 feb 2012, 23:15

Re: Maze Skoda Citigo tour met wat extra s is er met 3 weken

Bericht door Piedro » vr 10 aug 2012, 17:49

Dat is weer een mooi complete Citigo! Welkom :D
Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------

Afbeelding

MAZE
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 10:54
Locatie: Noord-Holland

Re: Maze Skoda Citigo tour met wat extra s is er met 3 weken

Bericht door MAZE » vr 10 aug 2012, 18:11

Piedro

Dacht het wel, jij hebt velgen ik het mediapakket velgen komen nog wel. Wacht maar af

jUPiter
Vagling liefhebber
Berichten: 457
Lid geworden op: wo 06 jun 2012, 19:39
Locatie: Achterhoek

Re: Maze Skoda Citigo tour met wat extra s is er met 3 weken

Bericht door jUPiter » vr 10 aug 2012, 19:05

Welkom Robin!
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!

Harrywhiteup!
Forum newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 05 aug 2012, 16:28
Locatie: Brielle

Re: Maze Skoda Citigo tour met wat extra s is er met 3 weken

Bericht door Harrywhiteup! » vr 10 aug 2012, 23:28

Ik heb je net een mailtje gestuurd welkom hier op Up! forum

MAZE
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 10:54
Locatie: Noord-Holland

Re: Maze Skoda Citigo tour met wat extra s is er met 3 weken

Bericht door MAZE » za 11 aug 2012, 00:26

jUPiter

Dank u

Harrywhiteup!

Bedankt voor het snelle antwoord zal er eens overna gaan denken wat ik allemaal wil laten coderen ik hou je op de hoogte.

MAZE
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 10:54
Locatie: Noord-Holland

Re: Maze Skoda Citigo tour met wat extra s is er met 3 weken

Bericht door MAZE » za 11 aug 2012, 16:48

Zoals gezegt ben ik vandaag op pad geweest en mn citigo in het echt gezien bij de dealer waar mijn verkoper hem weg haald welliswaar ergens achterin, maar ik zo blij als een klein kind in de snoepwinkel nog eff en hij staat voor de deur. Ik heb wat foto s gemaakt maar ken ze niet verkleinen, volgens mij was er een programma voor maar foto s blijf ik jullie voor nu eff verontschuldigd.

Hoop er de komende week als hij bij de dealer staat nog een paar te maken maar dan met wat meer ruimte, en met de digitale camera.

Gebruikersavatar
Piedro
Vagling liefhebber
Berichten: 300
Lid geworden op: wo 01 feb 2012, 23:15

Re: Maze Skoda Citigo tour met wat extra s is er met 3 weken

Bericht door Piedro » za 11 aug 2012, 16:57

MAZE schreef:Zoals gezegt ben ik vandaag op pad geweest en mn citigo in het echt gezien bij de dealer waar mijn verkoper hem weg haald welliswaar ergens achterin, maar ik zo blij als een klein kind in de snoepwinkel nog eff en hij staat voor de deur. Ik heb wat foto s gemaakt maar ken ze niet verkleinen, volgens mij was er een programma voor maar foto s blijf ik jullie voor nu eff verontschuldigd.

Hoop er de komende week als hij bij de dealer staat nog een paar te maken maar dan met wat meer ruimte, en met de digitale camera.
Super! Het is een heerlijk snoepje hoor ;)
Je kunt eventueel je foto's ook uploaden via bijvoorbeeld http://imageshack.us/ en ze daar automatisch laten verkleinen.
Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------

Afbeelding

Gebruikersavatar
Toine
Vagling liefhebber
Berichten: 391
Lid geworden op: ma 02 jul 2012, 09:00

Re: Maze Skoda Citigo tour met wat extra s is er met 3 weken

Bericht door Toine » za 11 aug 2012, 18:16

Welkom Robin!, wel leuk dat je echt vergelijkings materiaal hebt met je vorige auto's.... :mrgreen:

Al denk ik niet dat een 107 op kan tegen de Citigo.... :P
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket

MAZE
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 10:54
Locatie: Noord-Holland

Re: Maze Skoda Citigo tour met wat extra s is er met 3 weken

Bericht door MAZE » za 11 aug 2012, 20:12

Piedro

Je goede respons doet me in iedergeval goed, de zenuwen slaan door denk ik wil hem liever gistr, dan vandaag maar ach wat is nu 14 dagen wachten me vakantie duurde langer :mrgreen:

Toine

Dank u, Ja toch heb er 3 gehad 2x c1 phase 1 en 2 en een phase 2 107. Wat ik wel merk is dat de bouwkwalitiet en lak tewensen overlaat op de bugs, tov de vag drieling daar integen zijn ze super betrouwbaar heb wel wat dingen gehad maar geen gekkigheid en dat moet de skoda mij nog bewijzen. Ik heb een skoda fabia uit 2005 gehad en daar was ik supertevreden over was toen nog vag monteur vandaar de keuzen en een stukje toetebetalen bedrag wat me lokte

Het enige wat mij niet trok in de 3e phase bug is toch het wat gedateerde interieur en exterieur, alles was het zelfde alleen nu weer een ander motiefje kleurtje etc. Begrijp me niet verkeerd het zijn absoluut goede auto s maar de markt is zo verzadigd dat particulier verkoop haast onmogelijk is door de ruime keuze op de 2e hands markt. Je mag gerust weten dat mijn 107 is voorzien van een schroefset audio en leuke wielen gewoon naar mijn smaak en de meeste die kijken naar een standaard auto dus de markt qua verkoop particulier was zo klein inruilen dan maar en verlies tov particulier maar slikken. Maar ben blij dat hij straks weg is want ik krijg wat meer luxe want dat is absoluut de afgelopen jaren sterk verbeterd in het a segment ruime keuze aan opties waar ik alleen maar van kon dromen 2,5 jaar geleden toen ik voor bijna het zelfde geld mijn huidige 107 kocht want die kosten 11400 euro tov de skoda 11475 euro en zie wat ik voor die 75 euro meer terug krijg metaal lak, navi, leer, cruisecontrol etc etc

MAZE
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 10:54
Locatie: Noord-Holland

Re: Maze Skoda Citigo tour met wat extra s is er met 3 weken

Bericht door MAZE » do 16 aug 2012, 11:30

Zo de go staat niet meer in utrecht kreeg vanmorgen een belletje en is of onderweg, of al reeds in leeuwarden. Ik ga vanavond zowiezo eff langs en hoop dat ie r staat dan kan hij woensdag geleverd worden.

MAZE
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 10:54
Locatie: Noord-Holland

Re: Maze Skoda Citigo tour ophalen komende week

Bericht door MAZE » vr 17 aug 2012, 17:05

Nog een weekje onrustig slapen en dan is het zover eindelijk de skoda ophalen, nu alvast spullen kopen voor in de auto.

Gebruikersavatar
pvaken
Vagling liefhebber
Berichten: 108
Lid geworden op: za 07 jul 2012, 13:26
Locatie: De Meern

Re: Maze Skoda Citigo tour ophalen komende week

Bericht door pvaken » za 18 aug 2012, 09:51

MAZE schreef:Nog een weekje onrustig slapen en dan is het zover eindelijk de skoda ophalen, nu alvast spullen kopen voor in de auto.
Niet teveel spullen kopen hoor, zo groot is hij niet en voor je het weet zit hij helemaal vol :)
|Skoda Citigo Tour 60PK|Deep Black Pearl Metallic|5 Deurs|Travel Pakket|media pakket|Sunset|Reservewiel|kofferbaklampje :)|
|Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCI (140PK) titanium|Panther Black|7" Navi|getinte ramen|zilveren roofrails|Ipod integratie|

MAZE
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 10:54
Locatie: Noord-Holland

Re: Maze Skoda Citigo tour ophalen komende week

Bericht door MAZE » za 18 aug 2012, 15:53

pvaken

Oeps er ligt al wat klaar maar das voor de muziek ipod enzo, verders komen er met de tijd veranderingen

Gebruikersavatar
GunSpeed
Forum eindbaas
Berichten: 1182
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 14:09
Locatie: Vlaams-Brabant

Re: Maze Skoda Citigo tour ophalen komende week

Bericht door GunSpeed » vr 24 aug 2012, 18:03

En??? Hoe bevalt ie??? :D
up! Black BMT 75pk 3d

Plaats reactie