Hallo!!!

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
GunSpeed
Forum eindbaas

Hallo!!!

Bericht door GunSpeed » di 14 aug 2012, 17:29

Hallo allemaal,

Begin dit jaar was ik op het autosalon van Brussel om de facelift van de Aygo, 107 en C1 wat nader te bekijken. Toen ben ik ook toevallig eens in een up! (White up!) gaan zitten maar die zag er zoveel hoogwaardiger uit dan de Frans-Japanse drieling dat ik niet eens naar de prijs heb gekeken. Ik was vast overtuigd dat hier wel een serieus prijskaartje aan zou hangen!! Dan maar wat verder op de Aygo ingegaan en kwam tot de conclusie dat die ook wel prijzig begon te worden naargelang ik de opties toevoegde... Dan heb ik het effe allemaal een paar maanden laten bezinken tot ik toevallig voorbij een garage kwam waar weer zo'n White up! in de vitrine stond... naar binnen gegaan en ééntje laten configureren naar mijn wensen. Uiteindelijk kostte die eigenlijk niet meer dan de Aygo in ongeveer dezelfde configuratie (plus alle dingen die je gewoonweg niet kunt krijgen bij de concurrentie). Een uurtje later een testrit gedaan... Na de Aygo was dit echt wel een openbaring, een verschil van dag tegen nacht en dat op elk vlak : de wegligging op gewone wegen, het feit dat hij geen moeite heeft om op de snelweg mee te komen, een goed in de toeren klimmende motor, afwerking en gebruikte materialen, geluidsdemping, zithouding en comfort... ga zo maar door... :D

Ik heb wel nog gewacht tot de VAG-drieling compleet was en ben ook dus ook naar de Seat Mii en de Skoda Citigo gaan kijken maar als jarenlange VW en BMW fanboy voelde ik me het meest op mijn gemak in mijn natuurlijk habitat natuurlijk!! :D

Na veel op dit forum en dat van onze Engelse vrienden te hebben meegelezen heb ik een goed beeld gekregen van wat ik nu juist wou en ben dan overgegaan tot de bestelling van mijn up!-je :

Black up! 75pk BMT met zowat alles erop en eraan met uitzondering van het rokerspakket en leatherette (echt namaak leder dus :mrgreen: )

Besteld op 03 juli 2012
Productie week 34 (deze week!! :twisted: )
Bij de importeur in Brussel voorzien op 04 september 2012
Bij de dealer in de loop van september tbc...

Hier meelezen op het forum verzacht natuurlijk wel een beetje het leed van het wachten :twisted:

Grtz
Gunter
Laatst gewijzigd door GunSpeed op wo 22 aug 2012, 10:36, 2 keer totaal gewijzigd.
up! Black BMT 75pk 3d

ericb
Forum newbie

Re: Hallo!!!

Bericht door ericb » di 14 aug 2012, 17:36

Wachten dus maar. Sterkte ermee, maar het word de moeite waard!
Up! move up - BMT - 5 drs - 75 pk - Candy White - Reservewiel - Maps & More - Executive pakket

Toine
Vagling liefhebber

Bericht door Toine » di 14 aug 2012, 17:45

Welkom Gunter, sterkte met het korte wachten!
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket

TV_UP!
Forum eindbaas

Bericht door TV_UP! » di 14 aug 2012, 18:26

welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

JuP !
Forum eindbaas

Bericht door JuP ! » di 14 aug 2012, 18:55

Welkom Gunter !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia

zeg maar JP ! ;)

jUPiter
Vagling liefhebber

Bericht door jUPiter » wo 15 aug 2012, 08:54

Welkom Gunter!
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!

Up-Jury
Donateur member

Bericht door Up-Jury » wo 15 aug 2012, 14:25

Welkom GunSpeed, moeite om mee te komen op de snelweg heb ik geen last van.

GunSpeed
Forum eindbaas

Bericht door GunSpeed » wo 22 aug 2012, 10:43

Hartelijk dank allemaal voor het warme onthaal. Het is een fijn forum met veel creatieve geesten en het is een plezier om met jullie informatie te delen. :D

Voor mij is het lange wachten bijna achter de rug vermits hij deze week in productie gaat!!! :twisted:

Meer over mijn Up! vind je in Mijn Auto topic

Grtz
Gunter
up! Black BMT 75pk 3d

Plaats reactie