Hallo,
Na eerst 4 jaar met een Fox te hebben gereden, was het tijd voor een nieuwe lease auto. De keus viel op zijn opvolger, de Up! en dan in Move uitvoering. Mede door de 14% bijtelling was dit niet zo'n lastige keuze.
De Up! bevalt goed, al moet ik zeggen dat de Fox toch meer mijn auto was. Hij was iig hoger, en voor mijn gevoel ook groter.
Maar goed, we moeten het er voolopig nog 3,5 jaar mee doen. Niet dat het een straf is, want het is een heerlijk autotje.
Peter
Nieuw lid
Re: Nieuw lid
welkom!
maar lease?
maar lease?
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Inderdaad, lease. We hebben ook een Alfa in de lease en prive een Mazda MX5. Konden ook een polo nemen, maar dan betaal je gelijk 20% bijtelling en dat is zonde. Een grotere auto mag ook niet van de werkgever, dus dan is de keus snel gemaakt. De auto is alleen om naar het werk te rijden, en verder gebruikt onze dochter de auto. Voor de grotere ritten en met het complete gezin gebruiken we de Alfa.
Move Up! bj 2012 Zwart, Maps + More
Welkom Peter !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Welkom, ik denk dat de Up je op den duur ook wel goed gaat bevallen hoor