Yes, wij horen er ook bij.
Yes, wij horen er ook bij.
Vandaag een nieuwe High Up! besteld, Dark Silver met Panorama-kanteldak, Drive pakket, Climatic, Executive pakket, Maps & More, 4 deuren, Thule fietsenrek, efin - een hele lekkere complete auto.
Qua totaal prijs was het ff slikken, maar beter nu dan later spijt dat er geen opties bij zijn gekocht.
Levering 1e week januari 2013.
Qua totaal prijs was het ff slikken, maar beter nu dan later spijt dat er geen opties bij zijn gekocht.
Levering 1e week januari 2013.
Re: Yes, wij horen er ook bij.
Welkom!
Met een beetje geluk heb je straks de allernieuwste kentekenreeks! Succes met wachten!
Met een beetje geluk heb je straks de allernieuwste kentekenreeks! Succes met wachten!
Goh, had ik mij niets eens gerealiseerd, bedankt voor de tip.
En dat wachten, ja dat wordt een probleem (.............)
En dat wachten, ja dat wordt een probleem (.............)
Klinkt als een mooie up. Zijn de restricties voor de levertijd van de darm zilver voorbij. Wij hebben onze up volgens mij eind juli besteld en toen liep de dark silver al richting einde jaar.
Welkom rondeg !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !![Wink ;)](./images/smilies/icon/wink.gif)
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
![Wink ;)](./images/smilies/icon/wink.gif)
welkom!
hoop voor jou dat de levering sneller gaat dan bij mij.
hoop voor jou dat de levering sneller gaat dan bij mij.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
18,3 KM/L
Tsja, die levertijd, dat roept nogal wat reactie's op.
De verkoper van VW/Audi Dealer "Auto Maasstad" in Vlaardingen, liet mij een productie planning zien waarin stond dat "onze Up!" tussen kerst een nieuwjaar geproduceerd zou worden (werken ze dan trouwens daar?), voor de zekerheid- en de tenaamstelling hebben we afgesproken op de 1e week jan. 2013 ) , ben benieuwd.
De verkoper van VW/Audi Dealer "Auto Maasstad" in Vlaardingen, liet mij een productie planning zien waarin stond dat "onze Up!" tussen kerst een nieuwjaar geproduceerd zou worden (werken ze dan trouwens daar?), voor de zekerheid- en de tenaamstelling hebben we afgesproken op de 1e week jan. 2013 ) , ben benieuwd.
-
- Forum newbie
Van harte!!
Mooie complete auto met deze opties.
Onze white Up! Is December klaar, wordt ook 1e week Januari op kenteken gezet![Smile :-)](./images/smilies/icon/smile.gif)
Dus.....succes met wachten!
Onze white Up! Is December klaar, wordt ook 1e week Januari op kenteken gezet
![Smile :-)](./images/smilies/icon/smile.gif)
En op welke datum heb jij hem besteld??RoySchepers schreef:Van harte!!
Onze white Up! Is December klaar, wordt ook 1e week Januari op kenteken gezet
18,3 KM/L
18,3 KM/L
Hallo Roy Schepers,
Afgelopen vrijdag d.d. 12 okt. 2012 besteld maar vandaag toch nog wat opties erbij genomen dus ik ga er vanuit dat wij 'm vandaag besteld hebben.
De verkoper kon vandaag de opties nog invoeren in de planning van de fabriek, morgen waarschijnlijk niet meer omdat ie dan definitief besteld is en niet meer gewijzigd kan worden.
Ben benieuwd, als ik het goed begrijp zou de levertijd wel eens een "probleem" kunnen worden.
Afgelopen vrijdag d.d. 12 okt. 2012 besteld maar vandaag toch nog wat opties erbij genomen dus ik ga er vanuit dat wij 'm vandaag besteld hebben.
De verkoper kon vandaag de opties nog invoeren in de planning van de fabriek, morgen waarschijnlijk niet meer omdat ie dan definitief besteld is en niet meer gewijzigd kan worden.
Ben benieuwd, als ik het goed begrijp zou de levertijd wel eens een "probleem" kunnen worden.
Waarom in januari op kenteken zetten? Dan wordt er BPM geheven op de up! Dat gaat je zo'n 600 euro extra kostenRoySchepers schreef:Onze white Up! Is December klaar, wordt ook 1e week Januari op kenteken gezet
![Confused :?](./images/smilies/icon/confused.gif)
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Correctie mijn auto zou eerst ook in 2013 komen maar omdat op papier de prijzen van 2012 staan hoef je niet bpm te betalen. Tenzij anders beschreven staat op papier. Net als bij mij het geval was met de BTW verhogingup! schreef:Waarom in januari op kenteken zetten? Dan wordt er BPM geheven op de up! Dat gaat je zo'n 600 euro extra kostenRoySchepers schreef:Onze white Up! Is December klaar, wordt ook 1e week Januari op kenteken gezet
![Crying or Very Sad :cry:](./images/smilies/icon/cry.gif)
18,3 KM/L
18,3 KM/L
-
- Vagling liefhebber
Welkom, en succes met wachten
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!
Toch vreemd. Die BPM zal toch betaald moeten worden. Neemt Volkswagen (of de dealer) in sommige gevallen die 650 euro voor zijn rekening? Staat het niet in de kleine lettertjes dat de BPM voor rekening van de koper is? Ik was vorige week bezig met het bestellen van een nieuwe up! en bij sommige voorraad-up's stond vermeld "BPM correctie 2013". Dit betekende volgens de dealer dat er bij levering vanaf 1 januari 2013 650 euro BPM bij zou komen. Het is wat anders als je expliciet afspreekt dat het een vaste prijs is en dat de BPM niet voor jouw rekening zal zijn.TV_UP! schreef:Correctie mijn auto zou eerst ook in 2013 komen maar omdat op papier de prijzen van 2012 staan hoef je niet bpm te betalen. Tenzij anders beschreven staat op papier. Net als bij mij het geval was met de BTW verhogingup! schreef:Waarom in januari op kenteken zetten? Dan wordt er BPM geheven op de up! Dat gaat je zo'n 600 euro extra kostenRoySchepers schreef:Onze white Up! Is December klaar, wordt ook 1e week Januari op kenteken gezet
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Hallo Roy,
Ik ben gaan zoeken op het internet aangaande jouw opmerking over de BPM in 2013.ik kwam op de navolgende side :http://www.vdsautomotive.nl/nl/zakelijk ... ieuwe-auto, de gegevens ingevuld en.......geen BPM in 2013.
Eerlijk gezegd weet ik het niet meer, de dealer heeft niets gezegd hierover en bevestigde mij dat de (koop) prijs vast stond.
Als er iemand is die hier meer over weet dan hoor ik het graag.
Ik ben gaan zoeken op het internet aangaande jouw opmerking over de BPM in 2013.ik kwam op de navolgende side :http://www.vdsautomotive.nl/nl/zakelijk ... ieuwe-auto, de gegevens ingevuld en.......geen BPM in 2013.
Eerlijk gezegd weet ik het niet meer, de dealer heeft niets gezegd hierover en bevestigde mij dat de (koop) prijs vast stond.
Als er iemand is die hier meer over weet dan hoor ik het graag.