Mijn schuilnaam is Draconian op het internet.
Vanaf 2 oktober 2012 ben ik eigenaar geworden van de Volkswagen Move Up 4-deurs uitvoering in de kleur wit. Geluidsinstallatie heb ik achterwege gelaten en heb ik zelf ingebouwd met speakers in de hoedenplank van 300 watt stuk. Uiteraard met traanplaat anders past het niet. Airco zat er standaard in dankzij een online offerte waarmee je bij de dealer zelf weer kon afdingen.
Ik heb de 60pk uitvoering maar vind het snel zat. Pas boven de 2500 toeren krijgt hij pit waarbij je nog menig auto's eruit trekt bij de stoplichten. Ik heb voor Volkswagen gekozen vanwege betrouwbaarheid en kwaliteit.
Draconian
Re: Draconian
Welkom Draconian!
Dan had je ook voor Hyundai kunnen kiezen Ik heb voor VW gekozen omdat het design mooi is, de stoelen goed zitten, de bekleding van de stoelen van mooi materiaal is gemaakt, en het koppelingspedaal fijn aanvoelt (beter dan in andere mini's). Betrouwbaarheid en kwaliteit boeien mij niet zo...Draconian schreef:Ik heb voor Volkswagen gekozen vanwege betrouwbaarheid en kwaliteit.
Laatst gewijzigd door up! op do 15 nov 2012, 00:06, 1 keer totaal gewijzigd.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom! Foto's van die installatie?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Welkom en veel plezier hier !
We´re going UP! UP! UP!
Zwarte Take UP! BMT 60 pk 5Deurs Climatic Comfortpack Armsteun Dorpellijsten Korte VW Polo Antenne.
Zwarte Take UP! BMT 60 pk 5Deurs Climatic Comfortpack Armsteun Dorpellijsten Korte VW Polo Antenne.
Welkom! Veel plezier met je up! En het forum
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Welkom, en veel plezier op het forum.
Besteld: High up, 75PK bmt, dark silver, executive, drive, panoramadak, leder. On the road since Nov. 10. Changed/added: OBD configured, Osram Nightbreakers, PIAA dagrijverlichting, armsteun. Zomervelgen: Upsilon!