Hoi allemaal,
Bij deze wil ik mijzelf even voorstellen, mijn naam is Bram en woonachtig in Deventer. Ik ben in mei 2012 eigenaar geworden van een High Up!, om gelijk maar wat specs te noemen: Deep Black Pearl | 55kw | BMT | 3drs | Drive pakket | Executive pakket | Maps + More. Zie onderaan voor een afbeelding.
Een nieuwe auto was voor mij noodzaak omdat mijn Polo 9N uit 2003 total-loss gereden is door een medeweggebruiker.. Jammer van de auto, want hij had nog prima een tijdje meegekund. Door mijn goede ervaring met Volkswagens (opgegroeid tussen de VW's) ben ik bij de dealer gaan informeren voor alternatief vervoer, al gauw werd mijn aandacht getrokken door de Up! Dit bleek dan ook een schot in de spreekwoordelijke roos, al een dikke driekwart jaar rijd ik nu met veel plezier rond in m'n Uppie!
Aankomende week mag ie voor zijn 15.000 km beurt langs de garage, gelijk maar eens het vochtprobleem kenbaar maken.
Gr. Bram
Voorstellen
Voorstellen
- Bijlagen
-
- VWUP!1.jpg (75.28 KiB) 943 keer bekeken
Re: Voorstellen
Welkom! En leuk verhaal....natuurlijk niet van je botsing en succes bij de dealer!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Re: Voorstellen
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L