Welke auto? (poll voor de verhoudingen)

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden

Welke auto rij jij?

Je mag 1 optie selecteren

Bekijk resultaten

erikvank
Vagling liefhebber

Welke auto? (poll voor de verhoudingen)

Bericht door erikvank » di 19 feb 2013, 23:19

Hoewel dit forum VW up! forum heet is het nadrukkelijk ook bedoeld voor Mii- en Citigo-eigenaars. Dat maakt me nieuwsgierig naar welke auto's hier nu het meest worden gezien. Hoe zijn de verhoudingen? Wat rij jij? Een Up!, een Mii of een Citigo? Of een andere auto uit de stal van de Volkswagen-groep? Of zelfs helemaal een ander merk?

Als je je auto nog niet hebt, maar binnenkort één krijgt, kun je natuurlijk ook alvast dat type invullen.

erikvank
Vagling liefhebber

Re: Welke auto? (poll voor de verhoudingen)

Bericht door erikvank » di 19 feb 2013, 23:20

Zelf heb ik een Up! Overigens heb ik er nog een Polo naast. De Up! is gekomen in plaats van mijn privé-Passat. De Polo ipv mijn zakelijke Passat.
Get up! Stand up! Don't give up ...

Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant

Nikooos
Vagling liefhebber

Bericht door Nikooos » wo 20 feb 2013, 08:32

CitiGo Elegance 1.0 44KW/60PK|deep black metallic|Nano black interieur|Automaat|5 deurs|travelpack|all season pakket|Sunset|Parkeersensoren|Radio Funky|Move & Fun|14" Apus wit

erikvank
Vagling liefhebber

Bericht door erikvank » wo 20 feb 2013, 13:05

Die had ik nog niet gezien. Ik had aardig door het forum heen gewandeld, maar als nieuwe forumdeelnemer ken ik nog niet alle draadjes. Zo is het wel erg dubbelop.
Get up! Stand up! Don't give up ...

Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant

Plaats reactie