Vraagje

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Eveliene1986
Forum newbie

Vraagje

Bericht door Eveliene1986 » ma 04 mar 2013, 12:13

Hallo allemaal

Fijn dat er een forum is voor de up mii

Nu is mijn vraag ik heb een mii sport
Ben alleen niet tevreden over me dealer waar ik niet meer mag komen en
Over me auto, ik heb een mankement aan me versnellingsbak alleen ontkent me eigen
Dealer dit en een andere niet
Nu is mijn vraag zijn er meer mensen met probleem in de bak
Hij schskt niet terug en gaat niet in zijn achteruit
Nu zegt de dealer dat het een constructieve fout is en oja vrouwen kunnen niet rijden
En dat ik gek ben. Uh nee dat word ik hiervan
Graag hoor ik meningen
Alvast bedankt

Groetjes Eveliene

henri
Forum eindbaas
Contacteer:

Re: Vraagje

Bericht door henri » ma 04 mar 2013, 12:55

Welkom.

Jammer dat je niet goed door je eigen dealer geholpen wordt. Wellicht handig om te vermelden in welke regio je woont. Dan kan men hier wellicht een dealer in de buurt adviseren, waar jij wel correct geholpen wordt en fatsoenlijk te woord wordt gestaan.

Als een dealer letterlijk tegen jou zegt dat vrouwen niet kunnen rijden en jij gek bent, dan getuigt dat niet bepaald van respect. Voor mij zou dit reden zijn om contact op te nemen met Pon om daar beklag te doen over jouw dealer.

erikvank
Vagling liefhebber

Bericht door erikvank » ma 04 mar 2013, 14:19

Eveliene1986 schreef:Nu zegt de dealer dat het een constructieve fout is en oja vrouwen kunnen niet rijden
En dat ik gek ben.
Of je kan autorijden en of je gek bent, kan ik niet beoordelen, want ik ken je niet. Maar wat ik wel weet is dat het niet handig is om tegen een klant te zeggen. Ik ben wel benieuwd welke dealer dat is.

Er is al eerder een draadje over de versnellingsbak geweest: http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=6&t=1579
Wellicht kun je daar wat wijzer uit worden.

Ik heb zelf een probleempje gehad met mijn versnellingsbak, maar dat is direct verholpen. Een monteur is met mijn vrouw een rondje gaan rijden, ontdekte het probleem en er is meteen de auto gehouden en een gratis leen-Up meegegeven. De volgende dag was het verholpen.

Wat betreft je achteruitversnelling: ik heb het soms en rij dan 30 cm naar voren en krijg hem dan wel in zijn achteruit. Dan staan de tandwielen net niet goed ten opzichte van elkaar. Die oplossing gebruikte ik al bij mijn Lego 853 (http://technic.lego.com/en-GB/designers ... 09/02/2012) als ik hem niet in zijn versnelling kreeg. :-)
Get up! Stand up! Don't give up ...

Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant

JCDNL
Vagling liefhebber

Bericht door JCDNL » ma 04 mar 2013, 22:32

Heel bizar, als er maar 10 % van waar zou zijn, kun je nagaan als die dealer zich echt zo opstelt tegenover klanten. :cry:

Eveliene1986
Forum newbie

Bericht door Eveliene1986 » di 05 mar 2013, 10:34

Hallo

Ik heb type nzf bak eronder en jullie ?? Dit vraag ik ivm mankementen

Groetjes eveliene

JCDNL
Vagling liefhebber

Bericht door JCDNL » di 05 mar 2013, 22:37

Als een kleine voetnoot wil ik erbij zeggen dat ik met eigenlijk alle 4 generatie's Daihatsu Cuore's gereden te hebben dit wel eens vaker merkte dat inderdaad de tanden van de achteruitversnelling soms een standje verkeerd staan. In alle gevallen is het loslaten van de rem al genoeg om dat ene kleine verschil te maken. Of hooguit 6cm laten rollen. Ik heb daarmee leren leven, pas als ik ook een up heb kan ik dus oordelen. Maar lijkt me sterk dat alle 4 cuores dan een kapotte of slechte bak gemonteerd hadden. Zal dan toch in de klasse horen van de kleine autotjes?

erikvank
Vagling liefhebber

Bericht door erikvank » wo 06 mar 2013, 06:56

Eveliene1986 schreef:Ik heb type nzf bak eronder en jullie ??
Wat is een nzf-bak? En hoe kom ik er achter wat ik heb?
Get up! Stand up! Don't give up ...

Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant

el coche SEAT
Donateur member

Bericht door el coche SEAT » wo 06 mar 2013, 08:08

erikvank schreef:
Eveliene1986 schreef:Ik heb type nzf bak eronder en jullie ??
En hoe kom ik er achter wat ik heb?
Kijk in het instructieboekje en dan lees je dat er een sticker in de kofferruimte is, waarop alle code's die op jouw auto betrekking hebben, staan.
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023

VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » wo 06 mar 2013, 12:17

Maar waarom mag je niet meer bij je dealer komen dan? Ik neem toch aan dat hij begrijpt dat je een oplossing voor het bestaande probleem zoekt.
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com

Plaats reactie