Moet nog even wachten.

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
BarMove(d)Up
Vagling liefhebber

Moet nog even wachten.

Bericht door BarMove(d)Up » zo 13 jan 2013, 16:32

Hallo allemaal,

Na jaren van grote autos rijden, Volvo en nu Honda Civic Hybride, durf ik nu de stap te maken naar een kleine auto.
Beste moeilijk, maar met 6 tot 8k per jaar is een kleine auto uiteindelijk veel goedkoper.
Gisteren besteld:
De Move Up 60pk handgeschakeld, Candy White.
Drive Pakket
Winterpakket
Climatic
Radio
4 deuren

Ik heb 4% korting eruit weten te halen, voor het begin van het jaar is dat niet slecht denk ik. Aangezien hybride auto's hard in prijs kelderen, denk ik dat ik uiteindelijk beter af ben dan langer wachten met inruilen.

Naast de korting zit in de afleverset rubber matten ipv de standaard en luxe nummerplaten.
Daarnaast heb ik een Kids Up Box voor mijn dochter erbij gevraagd en gekregen (Daar zou je €100 voor moeten neertellen, dus ben toch blij dat ik het erbij gevraagd heb want ik zou het er niet voor betalen).

De Maps en More voor €350 heb ik niet gedaan, was ik wel van plan, tot ik hoorde dat dit nog eens op de prijs van het Executive Pakketzou komen. Heb nu een jaar een losse gps met lifetime update en telefoonondersteuning, vond het wat dubbel op worden.

Wellicht is ipod/ipad connectie nog wel achteraf te installeren op de rcd 215, mensen die tips hebben, ik hoor het graag.

Beetje customizen zal nog wel gaan gebeuren want deze auto gaat in principe gewoon helemaal op gereden worden. Wellicht nog eens lichtmetaal scoren en dan op deze velgen winterbandjes en op het lichtmetaal de zomerbanden.
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

Pop Up!
Forum eindbaas

Re: Moet nog even wachten.

Bericht door Pop Up! » zo 13 jan 2013, 17:56

Welkom en gefeliciteerd!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

TV_UP!
Forum eindbaas

Bericht door TV_UP! » ma 14 jan 2013, 19:54

Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

BarMove(d)Up
Vagling liefhebber

Bericht door BarMove(d)Up » do 21 feb 2013, 16:11

Vandaag gebeld door de dealer en mijn Up! Is deze week al geproduceerd of is deze week klaar.
Verwachtte week van levering is week 10.
Ben benieuwd en wacht in spanning af. :D
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

up!
Forum eindbaas

Bericht door up! » do 21 feb 2013, 16:45

BarMove(d)Up schreef:De Maps en More voor €350 heb ik niet gedaan, was ik wel van plan, tot ik hoorde dat dit nog eens op de prijs van het Executive Pakket zou komen
Dan ben je niet goed voorgelicht. Maps&More is onderdeel van het Executive pakket en is volledig inbegrepen in de prijs van dat pakket!
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

BarMove(d)Up
Vagling liefhebber

Bericht door BarMove(d)Up » do 21 feb 2013, 17:51

up! schreef:
BarMove(d)Up schreef:De Maps en More voor €350 heb ik niet gedaan, was ik wel van plan, tot ik hoorde dat dit nog eens op de prijs van het Executive Pakket zou komen
Dan ben je niet goed voorgelicht. Maps&More is onderdeel van het Executive pakket en is volledig inbegrepen in de prijs van dat pakket!
Dat is dan pech voor de verkoper, hij had me lichter kunnen maken.

Pop Up!
Forum eindbaas

Bericht door Pop Up! » do 21 feb 2013, 19:36

BarMove(d)Up schreef:
up! schreef:
Dat is dan pech voor de verkoper, hij had me lichter kunnen maken.
Of voor jou... ;) het is toch een heel handig om te hebben hoor....
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

BarMove(d)Up
Vagling liefhebber

Bericht door BarMove(d)Up » do 21 feb 2013, 20:08

Pop Up! schreef: Of voor jou... ;) het is toch een heel handig om te hebben hoor....
Voor mij niet, ben heel erg blij met mijn Garmin waar ik mijn telefoon mee kan bedienen, kan navigeren en waarbij ik life-time update heb. Dat ik ook nog wat andere features zou hebben met M&M boeit me niet.

capravacca
Vagling liefhebber

Bericht door capravacca » do 21 feb 2013, 21:14

oei heb ook een garmin, zumo 660 maar zou mijn maps niet willen missen leuke gadget voor Uppie, trouwens ook Garmin.
75 pk BMT High Up, Deep Black Pearl, Drive Pakket, Climatic, Maps&More, Beige grijs bruin int.

BarMove(d)Up
Vagling liefhebber

Bericht door BarMove(d)Up » vr 01 mar 2013, 16:08

Vandaag even de winterbanden afgeleverd. De auto is al bijna klaar. Nog even de bandjes er onder en dan naar het poetsbedrijf (geen wasstraat maar gewoon hoge druk en dan poetsen).
De eerste modificatie heb ik al even snel gedaan. Op de foto niet te zien, maar de antenne heb ik al vervangen door de korte versie van de Polo.

De rubbermatten die erbij worden geleverd, zijn voorzien van het Up! Logo, heel sjiek.

Woensdag ga ik 'm ophalen :D .

Pop Up!
Forum eindbaas

Bericht door Pop Up! » vr 01 mar 2013, 18:58

Dat ziet er goed uit man! Ga je er nu nog winterbanden onder laten leggen?

BarMove(d)Up
Vagling liefhebber

Bericht door BarMove(d)Up » vr 01 mar 2013, 20:35

Pop Up! schreef:Dat ziet er goed uit man! Ga je er nu nog winterbanden onder laten leggen?
Ja want wil ze op de standaard stalen velgen. De velgen voor zomerbandjes heb ik wel al gevonden, maar moet nog bestellen. Nog een weekje of 3 winterbanden en dan wisselen.
Kon de zomerbanden af fabriek niet inruilen bij de dealer, dus heb zelf ergens anders winterbanden gekocht en ga de zomerbandjes als nieuw verkopen.
Ik nog wat centen om in Up! te investeren en een nieuwe eigenaar ook een leuk prijsje.

BarMove(d)Up
Vagling liefhebber

Bericht door BarMove(d)Up » wo 13 mar 2013, 11:04

Pop Up! schreef:Dat ziet er goed uit man! Ga je er nu nog winterbanden onder laten leggen?
Wat ben ik blij met m'n winterbandjes nu :lol:

JCDNL
Vagling liefhebber

Bericht door JCDNL » wo 13 mar 2013, 21:22

Ik zou een nette Pioneer of Sony autoradio nemen met Bluetooth (ook voor carkitfunctie) en Bluetooth Audio Streaming, je koppeld de iPhone via BT aan je radio en kun je (zonder verlies) audio naar de speakers krijgen zonder draden. Let er wel op dat dit BLUETOOTH Streaming heet. Staat het er niet op, dan is het enkelt een carkit functie en dan is het geluid belabberd. Natuurlijk alleen voor spraak bedoeld van gesprekken.

Mijn Up komt ook zonder radio, wel voorbereiding met twee speakers. Scheelt me dan ook een speciaal frontje bestellen die een 1 DIN radio kan huisvesten. Mijne is ook in Candy White... dacht toch dat ik origineel was ;-)

Plaats reactie