Twingo dci ingeruild voor Mii Style

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Ruud4
Forum newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 12 apr 2013, 12:28

Twingo dci ingeruild voor Mii Style

Bericht door Ruud4 » vr 12 apr 2013, 12:51

Dag allen,

Hier mijn eerste bericht op dit forum.

Mijn naam is Ruud en na 16 maanden met de heerlijke Twingo dci te hebben gereden heb ik deze ingeruild voor een Mii Style (Hij zal in wk 25 ongeveer geleverd worden).

Waarom?

In 2014 moet voor de Twingo 928 euro aan wegenbelasting betaald gaan worden en voor de Mii 248 euro.
En omdat ik miv 1-4 met vroegpensioen ben gegaan maak ik niet meer dan zo'n 12000 km/jaar.
Het was mij dus vooral om de lagere kosten te doen..

Ik zal de 200nm van de Twingo ook best wel missen. Dat autootje rijdt echt prima.
Als de Twingo er in 5 deurs was geweest en met betere stoelen had ik ook zeker weer voor de Twingo (benzine dan he!) gekozen.

Het is dus de Mii Style geworden. 5 drs, 75pk, zwart, airco, radio/cd en stalen velgen met naafdoppen (ipv wieldoppen).
De Up viel af omdat ik dat hoogglanzende dashboard niet mooi vind (en na een paar jaar helemaal niet meer denk ik).
De Citigo viel af omdat ik daar alleen de optie airco kan kiezen met donkere achterruiten en een bestuurdersstoel die te verwarmen is!
Ik wil geen donkere achterruiten!

De Mii dus...

Ruud.

Gebruikersavatar
BarMove(d)Up
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 16:06

Re: Twingo dci ingeruild voor Mii Style

Bericht door BarMove(d)Up » vr 12 apr 2013, 13:14

Ruud welkom. Geniet van je vroegpensioen en dadelijk je Mii.
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Twingo dci ingeruild voor Mii Style

Bericht door Pop Up! » vr 12 apr 2013, 14:32

Welkom!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Gebruikersavatar
skogo
Vagling liefhebber
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 30 dec 2012, 12:14

Re: Twingo dci ingeruild voor Mii Style

Bericht door skogo » vr 12 apr 2013, 15:48

Welkom op het forum. Leuk ook dat een pensionado zich meldt :cool:
Nog vele jaren plezier gewenst met de Mii.

Verstuurd van mijn GT-P7510 met Tapatalk
ŠKODA CITIGO |tour uitvoering | 75 pk |zilvermetallic | move & fun | extra mediapakket | travelpakket | sunset | parkeersensoren |LM Apus velgen antraciet | spiegelkappen antraciet | stootstrippen antraciet | instaplijsten edelstaal|

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Twingo dci ingeruild voor Mii Style

Bericht door Inge » za 13 apr 2013, 07:01

Welkom!
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
TV_UP!
Forum eindbaas
Berichten: 1247
Lid geworden op: ma 09 jul 2012, 20:12
Locatie: Fijnaart

Re: Twingo dci ingeruild voor Mii Style

Bericht door TV_UP! » za 13 apr 2013, 16:37

Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

Plaats reactie