Easy Up-rijder.

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
PlannedObsol
Forum newbie
Berichten: 43
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 20:42
Locatie: Assen

Easy Up-rijder.

Bericht door PlannedObsol » vr 28 jun 2013, 21:27

Hallo,

Ik ben Hendrik, 43, en sinds vanmiddag Up! rijder. Op fora registreer ik me als Planned Obsol(escence), niet gekozen met een diepzinnige reden of zo, maar het is m.i. wel kenmerkend voor de tijd waarin wel leven.

Al enige weken geïnteresseerd in de Up en daardoor dit forum gevonden en grotendeels doorgenomen (vooral de geconstateerde gebreken zijn interessant). Ik vind het een leuk en levendig forum, dus reden voor mij om me aan te melden (nu ik toch een Up heb). De interesse is ontstaan omdat ik op zoek was naar een eenvoudige en (hopelijk) betrouwbare woon-werkverkeer auto en om zo nu en dan eens mee te gaan toeren.

Afgelopen zaterdag bij de VW dealer de Up proefgereden en één uit voorraad gekocht die vandaag is uitgeleverd (moest nog wachten op uitleveren kenteken). Een witte 3-deurs Easy Up met als enige extra's airco en radio, kortom, op dit forum erg exclusief tussen alle fraaie Move Up's, High Up's, Black & White Up's en zelfs een Cheer Up. Inmiddels 250 km afgelegd, dus nog 1250 km te gaan met inrijden. Rijdt lekker, schakelt goed, trekt niet naar links (of rechts) en de achtersproeier is een beetje incontinent, dus al met al prima en ben ik er content mee. Leuk detail is dat de achterklep zich laat vergrendelen via het bestuurdersportier, het rechterportier mag ik handmatig doen, soort van half-uitgevoerde centrale vergrendeling.

De Up is nu nog m'n enig(st)e VW, maar met 6 à 7 weken verwacht ik m'n Beetle cabrio te mogen ontvangen (schijnt deze week gebouwd te zijn in Mexico maar moet nog wel met de stoomboot naar Emden).

Groeten, Hendrik.
Seat Ibiza 1.5 Sport 2022 Pure Red, Mini JCW 2021 Rebel Green, Dacia MCV 2014 Black

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Easy Up-rijder.

Bericht door Ajavas » za 29 jun 2013, 05:32

PlannedObsol schreef:Hallo,

Ik ben Hendrik, 43, en sinds vanmiddag Up! rijder. Op fora registreer ik me als Planned Obsol(escence), niet gekozen met een diepzinnige reden of zo, maar het is m.i. wel kenmerkend voor de tijd waarin wel leven.
:D HaHaHa! Goede!
PlannedObsol schreef:Al enige weken geïnteresseerd in de Up en daardoor dit forum gevonden en grotendeels doorgenomen (vooral de geconstateerde gebreken zijn interessant). Ik vind het een leuk en levendig forum, dus reden voor mij om me aan te melden (nu ik toch een Up heb). De interesse is ontstaan omdat ik op zoek was naar een eenvoudige en (hopelijk) betrouwbare woon-werkverkeer auto en om zo nu en dan eens mee te gaan toeren.

Afgelopen zaterdag bij de VW dealer de Up proefgereden en één uit voorraad gekocht die vandaag is uitgeleverd (moest nog wachten op uitleveren kenteken). Een witte 3-deurs Easy Up met als enige extra's airco en radio, kortom, op dit forum erg exclusief tussen alle fraaie Move Up's, High Up's, Black & White Up's en zelfs een Cheer Up. Inmiddels 250 km afgelegd, dus nog 1250 km te gaan met inrijden. Rijdt lekker, schakelt goed, trekt niet naar links (of rechts) en de achtersproeier is een beetje incontinent, dus al met al prima en ben ik er content mee. Leuk detail is dat de achterklep zich laat vergrendelen via het bestuurdersportier, het rechterportier mag ik handmatig doen, soort van half-uitgevoerde centrale vergrendeling.

De Up is nu nog m'n enig(st)e VW, maar met 6 à 7 weken verwacht ik m'n Beetle cabrio te mogen ontvangen (schijnt deze week gebouwd te zijn in Mexico maar moet nog wel met de stoomboot naar Emden).

Groeten, Hendrik.
Welkom op het forum en veel plezier en gemak ervan. En uiteraard veel plezier van je Up! en als het weer zich er (eindelijk) voor leent ook van je in bestelling staande Beetle Cario als hij er is! Er is hier echt heel wat info over de Up!
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Easy Up-rijder.

Bericht door Pop Up! » za 29 jun 2013, 08:39

Welkom!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Gebruikersavatar
TV_UP!
Forum eindbaas
Berichten: 1247
Lid geworden op: ma 09 jul 2012, 20:12
Locatie: Fijnaart

Re: Easy Up-rijder.

Bericht door TV_UP! » zo 30 jun 2013, 19:43

Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: Easy Up-rijder.

Bericht door JuP ! » zo 30 jun 2013, 19:44

Welkom Hendrik !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

Gebruikersavatar
Vinniepilon
Donateur member
Berichten: 588
Lid geworden op: za 04 mei 2013, 21:09
Locatie: Hoofddorp

Re: Easy Up-rijder.

Bericht door Vinniepilon » zo 30 jun 2013, 21:19

Welkom!
VW Passat 2.0TDI
BMW R1100GS

Tino
Vagling liefhebber
Berichten: 281
Lid geworden op: wo 03 okt 2012, 15:40
Locatie: regio Arnhem

Re: Easy Up-rijder.

Bericht door Tino » ma 01 jul 2013, 07:40

Welkom op dit Forum ben benieuwd naar de foto`s ook van de Beetle ;)
Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set

PlannedObsol
Forum newbie
Berichten: 43
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 20:42
Locatie: Assen

Re: Easy Up-rijder.

Bericht door PlannedObsol » do 04 jul 2013, 22:09

@allen: dank voor het welkom.

De Up bevalt uitstekend, in amper een week tijd 1100 km in grote tevredenheid mee gereden, rest nog 400 km inrijden. Raampjes slingeren is wel weer wennen. M'n eerste kleine aanpassingen: raamslingers symmetrisch plaatsen t.o.v. elkaar, staat wat netter, en met frummelen de knipperlichtjes voor vervangen (silvervision). Het dashboardkastje mis ik niet, gebruik hiervoor de lege vakjes van de bandenreparatiekit. Door aangeboren slechte gehoor stel ik geen hoge audio-eisen, de geluidboxjes voldoen en kunnen hard genoeg.

@Tino: mijn Up is volledig standaard, dus zullen foto's daarvan niet zoveel toevoegen lijkt me. M'n Beetle cabrio wordt ook standaard, d.w.z. 1.2 TSi, 6-bak, Design-uitvoering, Tornado rood buiten en binnen, zwarte kap, zwart/rood stoffen interieur en een paar kleine extra's. Is inmiddels gebouwd en wacht op transport.

Groeten, Hendrik.
Seat Ibiza 1.5 Sport 2022 Pure Red, Mini JCW 2021 Rebel Green, Dacia MCV 2014 Black

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Easy Up-rijder.

Bericht door Tom Westendorp » vr 05 jul 2013, 10:53

Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Plaats reactie