Up Up and Away!

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Customdip.nl
Forum newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: do 04 jul 2013, 09:53
Locatie: Goes
Contacteer:

Up Up and Away!

Bericht door Customdip.nl » do 04 jul 2013, 16:47

Goedemorgen beste leden van het VW Up forum!

Vanmiddag heb ik me aangemeld voor dit forum, aangezien ik met ongeveer een week een Up zal rijden :)

De Up die ik ga leasen is een Move Up! 60pk BMT met executive pakket in Candy White.
Met het lage verbruik en gunstige bijtelling leek het me een ideale auto om privé en zakelijk te rijden!

Verder nog wat over mezelf:
Ik kom uit omgeving Goes (zeeland), geboren op 15 augustus 1989. Pincode laat ik even achterwege :P
Sinds een enkel jaar heb ik m'n eigen bedrijf, CustomDip.nl, ook in Goes. Natuurlijk heb ik al wat rond zitten neuzen op het forum, was best nieuwsgierig wat er al allemaal met en rondom een Up gedaan en geklust wordt!
Ook zag ik dat een enkele van jullie al wat aan het spelen is geweest met PlastiDip, superleuk! Zal daar verder niet over uitweiden wat mijn rol daar in is anders ga ik misschien richting reclame..
Het enige wat ik nog even kwijt wil is dat zodra de Up! binnen is, er een heeeeel hip kleurtje op komt!!! :mrgreen:

Hoop dat ik er een beetje tussen pas hier, meetings lijken me namelijk erg leuk :)

Groetjes, Joris
CustomDip.nl
Verfraaien | Beschermen

Gebruikersavatar
TV_UP!
Forum eindbaas
Berichten: 1247
Lid geworden op: ma 09 jul 2012, 20:12
Locatie: Fijnaart

Re: Up Up and Away!

Bericht door TV_UP! » do 04 jul 2013, 17:21

Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Up Up and Away!

Bericht door Ajavas » do 04 jul 2013, 18:35

:D Welkom Joris, veel plezier en gemak van zowel je nieuwe Up! als het forum. :D Toch even stiekum bij je rond gekeken, mooi werk zeg! Hier zullen de plastidippers wel van genieten, ikzelf houd meer van veel glans.
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Gebruikersavatar
Vinniepilon
Donateur member
Berichten: 588
Lid geworden op: za 04 mei 2013, 21:09
Locatie: Hoofddorp

Re: Up Up and Away!

Bericht door Vinniepilon » do 04 jul 2013, 18:51

Welkom en ik ben benieuwd naar de kleur? :D
VW Passat 2.0TDI
BMW R1100GS

Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: Up Up and Away!

Bericht door JuP ! » do 04 jul 2013, 18:59

Welkom Joris !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Up Up and Away!

Bericht door Pop Up! » do 04 jul 2013, 20:16

Welkom Joris en ik ben ook zeer benieuwd naar je kleur!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Up Up and Away!

Bericht door Ajavas » vr 05 jul 2013, 04:16

:mrgreen: Volgens mij staat in post 1 te lezen dat het Candy White wordt..... ;)
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Gebruikersavatar
Vinniepilon
Donateur member
Berichten: 588
Lid geworden op: za 04 mei 2013, 21:09
Locatie: Hoofddorp

Re: Up Up and Away!

Bericht door Vinniepilon » vr 05 jul 2013, 06:17

Ajavas schreef::mrgreen: Volgens mij staat in post 1 te lezen dat het Candy White wordt..... ;)
En onderin staat wat anders ;)
VW Passat 2.0TDI
BMW R1100GS

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Up Up and Away!

Bericht door Inge » vr 05 jul 2013, 07:41

Welkom! En ook ik ben benieuwd naar je kleur.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
BarMove(d)Up
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 16:06

Re: Up Up and Away!

Bericht door BarMove(d)Up » vr 05 jul 2013, 07:50

Vinniepilon schreef:
Ajavas schreef::mrgreen: Volgens mij staat in post 1 te lezen dat het Candy White wordt..... ;)
En onderin staat wat anders ;)
Ik denk dat hij gaat voor Candy White en vervolgens iets met Plastidip gaat doen. Ben benieuwd naar resultaten dus fotoos zijn welkom als het zo ver is.
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

Customdip.nl
Forum newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: do 04 jul 2013, 09:53
Locatie: Goes
Contacteer:

Re: Up Up and Away!

Bericht door Customdip.nl » vr 05 jul 2013, 09:02

Ajavas schreef::D Welkom Joris, veel plezier en gemak van zowel je nieuwe Up! als het forum. :D Toch even stiekum bij je rond gekeken, mooi werk zeg! Hier zullen de plastidippers wel van genieten, ikzelf houd meer van veel glans.
Dankjewel! Erg gewaardeerd:) M'n site is niet eens volledig Up! to date (gheghe woordgrap :roll: ), facebook is een stuk makkelijker.. onlangs begonnen met custom kleurtjes :)
BarMove(d)Up schreef:
Vinniepilon schreef:
Ajavas schreef::mrgreen: Volgens mij staat in post 1 te lezen dat het Candy White wordt..... ;)
En onderin staat wat anders ;)
Ik denk dat hij gaat voor Candy White en vervolgens iets met Plastidip gaat doen. Ben benieuwd naar resultaten dus fotoos zijn welkom als het zo ver is.
Correct ;) Zeker zal ik foto's uploaden, denk dat ik een onderwerpje aanmaak met de dingetjes die ik eraan ga doen. Wordt toch een uithangbord die Up!

Worden er wel eens meetings gehouden? En zijn er al mensen die hem wat sportiever hebben gemaakt? :)

Is het overigens too much om m'n bedrijfsnaam in m'n onderschrift te zetten?... :oops:
CustomDip.nl
Verfraaien | Beschermen

Plaats reactie