Even voorstellen: Skyline737 - Nick

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Skyline737
Forum newbie
Berichten: 19
Lid geworden op: do 01 aug 2013, 14:29
Locatie: Bollenstreek

Even voorstellen: Skyline737 - Nick

Bericht door Skyline737 » do 01 aug 2013, 15:29

Hoi iedereen!

Na hier al veel gelezen te hebben, mezelf hier toch ook maar eens geregistreerd en om goed te beginnen, stel ik mezelf hierbij meteen even voor!
Mijn naam is Nick, 20 jaar oud en woon in de bollenstreek..

Wat brengt mij hier op het Up! forum? Nou dat is best wel een leuk verhaal.. Zelf bezit ik namelijk geen Up! en dat gaat waarschijnlijk ook niet gebeuren in de nabije toekomst, want ja, daar ben ik als student veel te arm voor.. :D
Ik ben al mijn hele leven een grote autofan en sinds dat de Up! op de markt is ben ik daar altijd al erg enthousiast over geweest. Ik sta bij veel vrienden en kennissen bekent als een echte autokenner, wat er vaak voor zorgt dat mensen naar mij toe komen als zij een nieuwe/andere auto willen kopen. Dit heeft al voor behoorlijk wat verkopen gezorgt, waaronder ook 2x een Up!, die ik ze dus aangesmeerd heb! :D Ik ben gewoon erg te spreken over de kwaliteiten van de Up! en ik sta er letterlijk nog steeds van te kijken hoe Volkswagen zelfs zo'n kleine auto zo goed in elkaar weet te schroeven. Het is gewoon een super degelijk bakkie, althans zo voelt en klinkt het allemaal wel.

De Upjes die ik 'verkocht' heb zie ik ook regelmatig terug, omdat ik graag aan poetsen/detaillen doe, zoals ook hier op het forum veel mensen dit leuk vinden. Dus is het wel leuk om wat over deze Upjes te vertellen. De eerste Up! is eind vorig jaar afgeleverd, dus nu al weer bijna een jaartje oud. Het betreft een 3DRS Deep Black High Up! 75pk met Dynamic pakket (Triangles), Drive pakket, Executive pakket en een reservewiel. Behoorlijk compleet dus. Ik heb er zelf aardig wat kilometers in mogen afleggen en kan niet anders zeggen dan dat het een heel volwassen karretje is. Wat fotootjes:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De tweede Up! is afgelopen juni besteld in exact dezelfde uitvoering, alleen betreft dit de 60pk variant en zit er ook het mooie lederen interieur in. Deze Up! zal ook wat meer gepersonaliseerd worden, want er komen zwarte naafkappen op (ipv die lelijke witte), dubbel uitlaatsierstuk, Up! stuurlogo en het Up! hoesje voor de Maps+More. Half september wordt deze Up! afgeleverd door een vriend van mij bij Van der Velden in Zoetermeer. Natuurlijk zal ik zelf ook mee gaan en wat foto's schieten. Ik ben alvast benieuwd!

Misschien ook nog wel leuk om wat over het wagenpark hier thuis te vertellen. Zelf rij ik in een 2011 Suzuki Swift 1.2 Exclusive welke ik deel met m'n moeder. M'n vader rijdt een 2011 Audi A4 Avant TFSI Proline S met 211pk'tjes.. Blijft toch elke keer weer een feestje om hierin te mogen rijden.. :D
M'n vader is net zo'n autogek als ik en ook behoorlijk onder de indruk van de Up!.. Ik denk niet dat hier een Up! voor de deur gaat komen, maar hij is stiekem wel een beetje aan het kijken naar de Up GT. Ben bang dat die wel een beetje duur wordt, maar wie weet.. :lol:

Afbeelding
Afbeelding

Ik zal hier verder niet meer spammen met foto's van deze bolides.. :D

De rede dat ik mij hier heb aangemeld is om vooral op de hoogte te blijven over alles wat er speelt m.b.t. de Up! De stuurproblemen en de problemen met vocht zijn toch wel dingetjes die ik handig vond om te weten bij het kiezen/aanraden van de Up!, gelukkig heeft lang niet iedereen hier last van. Maar ook over allerlei andere leuke dingen valt genoeg te lezen hier op het forum, ik vermaak mij hier dus wel!

Groet,

Nick


PS. Weet niet of dit als reclame maken wordt gezien, maar ik kan voor de Up! ook de VAGCOM aanpassingen doen. Heb zelf al veel ervaring met verschillende Audi's en VW's (ook UP's) en ben zelf ik het bezit van een VAGCOM kabel en VCDS. Contact mij gerust om een afspraak te maken!
Laatst gewijzigd door Skyline737 op do 01 aug 2013, 16:16, 2 keer totaal gewijzigd.
De Up! verkoper... ;-) :D

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Even voorstellen: Skyline737 - Nick

Bericht door Inge » do 01 aug 2013, 16:10

Welkom!
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

SyndroomVanup!
Forum newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 14:25

Re: Even voorstellen: Skyline737 - Nick

Bericht door SyndroomVanup! » do 01 aug 2013, 16:21

Welkom Wijsneus!
Volkswagen High up! - 60PK - 5-drs - Executive pakket incl. Maps en More - Dynamic Pakket - Deepblack Pareleffect lak - en 16" Ypsilon

Skyline737
Forum newbie
Berichten: 19
Lid geworden op: do 01 aug 2013, 14:29
Locatie: Bollenstreek

Re: Even voorstellen: Skyline737 - Nick

Bericht door Skyline737 » do 01 aug 2013, 16:30

Zo, das nog eens een snel warm welkom! Wijsneus? :P
De Up! verkoper... ;-) :D

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Even voorstellen: Skyline737 - Nick

Bericht door Ajavas » do 01 aug 2013, 16:38

:D Welkom Skyline! Veel plezier en gemak van het forum, al heb je zelf geen Up! Eens ga je er toch wel één kopen... ;) Het vochtprobleem is volgens mij al een gepasseerd station, al moet ik zeggen het is nog geen herfst/winter, dus kan altijd nog veranderen. Foto's van wat voor mooie auto's dan ook, zijn in mijn ogen geen spam hoor!
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Skyline737
Forum newbie
Berichten: 19
Lid geworden op: do 01 aug 2013, 14:29
Locatie: Bollenstreek

Re: Even voorstellen: Skyline737 - Nick

Bericht door Skyline737 » do 01 aug 2013, 19:29

Dank je! Wie weet ooit een Up! inderdaad, blijft een leuke auto en nog zuinig ook.. Dat vochtprobleem zal inmiddels wel opgelost zijn inderdaad en die stuurproblemen heeft ook lang niet iedereen last van. Ik maak mij er iig geen zorgen over. ;)
De Up! verkoper... ;-) :D

Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: Even voorstellen: Skyline737 - Nick

Bericht door JuP ! » do 01 aug 2013, 19:57

Welkom Nick !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

Gebruikersavatar
Vinniepilon
Donateur member
Berichten: 588
Lid geworden op: za 04 mei 2013, 21:09
Locatie: Hoofddorp

Re: Even voorstellen: Skyline737 - Nick

Bericht door Vinniepilon » do 01 aug 2013, 19:58

Welkom!
VW Passat 2.0TDI
BMW R1100GS

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Skyline737 - Nick

Bericht door Tom Westendorp » vr 02 aug 2013, 09:04

Welkom Nick! Leuke intro! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Skyline737 - Nick

Bericht door Tom Westendorp » vr 02 aug 2013, 09:06

Heey Nick,

Echt spam is het niet maar zou je in je onderschrift het vag com gedeelte willen wissen? Je mag het in je topic rustig laten staan hoor. Het zit namelijk zo. We hebben hier een sponsor Vagtechniek die best wel een fors bedrag per jaar betalen om te mogen sponsoren. In ruil daarvoor zorg ik dat mensen niet met soortgelijke producten of diensten gaan lopen spammen. Nu is het instellingen van de VAG Com instellingen niet zo heel bijzonder er zijn er genoeg die het kunnen maar we willen daar één lijn in trekken.

Ik hoop dat je daar begrip voor hebt.

Vriendelijke groet,

Tom Westendorp
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Skyline737
Forum newbie
Berichten: 19
Lid geworden op: do 01 aug 2013, 14:29
Locatie: Bollenstreek

Re: Even voorstellen: Skyline737 - Nick

Bericht door Skyline737 » vr 02 aug 2013, 11:19

Dat begrijp ik natuurlijk. Beter maar duidelijk zijn daarin, is alleen maar goed. Dus aangepast!
De Up! verkoper... ;-) :D

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Skyline737 - Nick

Bericht door Tom Westendorp » vr 02 aug 2013, 16:04

Thanks! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Even voorstellen: Skyline737 - Nick

Bericht door Ron UP » vr 02 aug 2013, 18:53

Welkom Nick
Je hebt jezelf uitermate goed voorgesteld!
Leuk om te lezen!!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Even voorstellen: Skyline737 - Nick

Bericht door Pop Up! » vr 02 aug 2013, 19:55

Welkom Nick! Leuk verhaal, maar snel een Up! gaan halen ;)
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Gebruikersavatar
TV_UP!
Forum eindbaas
Berichten: 1247
Lid geworden op: ma 09 jul 2012, 20:12
Locatie: Fijnaart

Re: Even voorstellen: Skyline737 - Nick

Bericht door TV_UP! » ma 05 aug 2013, 12:23

Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

Skyline737
Forum newbie
Berichten: 19
Lid geworden op: do 01 aug 2013, 14:29
Locatie: Bollenstreek

Re: Even voorstellen: Skyline737 - Nick

Bericht door Skyline737 » wo 07 aug 2013, 20:14

Bedankt voor het warme welkom iedereen! :D
De Up! verkoper... ;-) :D

F5544
Forum newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 28 mar 2014, 14:11

Re: Even voorstellen: Skyline737 - Nick

Bericht door F5544 » vr 28 mar 2014, 14:14

Het is niet de bedoeling dit forum louter en alleen te gebruiken om oude topics te kicken om zo in contact te komen met users die al erg lang niet meer actief zijn.

Plaats reactie