Tijd voor iets nieuws...

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Albion
Forum newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: do 17 okt 2013, 16:12

Tijd voor iets nieuws...

Bericht door Albion » do 17 okt 2013, 17:07

Beste Up! liefhebbers,

Bij deze stel ik onze nieuwe aanwinst voor:
2012 White Up! 75 pk BMT 3-deurs MY 2012

De Up! is in België aangekocht als vervanging voor mijn ondertussen 13 jaar oude Golf IV 1.9 TDI. Met de Golf heb ik (en mijn vriendin) zo goed als 130.000 km gereden, en deze is met zijn huidige kmstand van bijna 360.000 km aan vervanging toe (weer tijd voor distributieriem e.d.). Ik heb de auto samen met mijn vriendin gekocht en uiteindelijk zal zij er dagelijks mee naar kantoor rijden want ik heb namelijk van mijn werk de beschikking over een elektrische auto. Verder zal er zo nu en dan langere afstanden mee worden gereden zoals op bezoek bij familie e.d. in NL (lang leve cruise control!).

De Up! is door de VW dealer onder het MyWay label verkocht, vergelijkbaar met het Nederlandse Das WeltAuto label. Is als directieauto gebruikt geweest, staat sinds februari 2012 op kenteken en heeft een kmstand van iets meer dan 15.000 km.

In België werd de White Up! niet standaard geleverd let lederen bekleding (in NL toch wel?!), maar met stoffen bekleding met lederen bies én met stoelverwarming. Ook hebben we er een originele winterkit bijgekocht met 14" Aspen velgen met daaromheen Michelin Alpin A4 banden. Verder beschikt deze Up! zoals alle White Up!'s over de volgende zaken:
- Cruise control
- Boordcomputer
- Parkeersensoren
- Maps & More
- Etc...

Daarnaast heb ik een aantal plannen voor de Up!:
- Vervangen van de oranje knipperlichten rondom door Philips Silver Vision lampjes
- Vervangen van de dimlichten door Philips Extreme Vision lampen
- Vervangen van de lange antenne door de korte antenne van MY 2014
- Verkopen van de huidige Navigon Maps & More en vervangen door de Nieuwe Garmin Maps & More Live
- Vervangen van de interieur verlichting door een unit met extra leeslampjes, volgens mij dezelfde als in nu in mijn Golf heb (wil iets dat plug-and play is, heb namelijk geen zin om met de bedrading van de W8 verlichting te lopen knoeien)
- Plaatsen van een middenarmsteun
- Aantal softwareaanpassingen van VagCom (is er een Belgisch alternatief?)
- Coming-home functie
- Anti-carjacking functie
- Parkeerverlichting
- Bochtverlichting bij sturen (ben er nog niet uit of ik bochtenverlichting bij gebruik knipperlicht wil
hebben)
- Tear-wipe functie

Maar goed, eerst nog even anderhalve week wachten want met een beetje geluk kunnen we hem vrijdag 25 oktober ophalen en anders aan het begin van de week erna. Foto's volgen nog.

Groetjes,

Albion
Laatst gewijzigd door Albion op vr 18 okt 2013, 08:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Tijd voor iets nieuws...

Bericht door Pop Up! » do 17 okt 2013, 17:40

Welkom en leuk verhaal, deze versie wordt in Nederland ook niet standaard met leer geleverd.
Succes met je verdere aanpassingen!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Gebruikersavatar
TV_UP!
Forum eindbaas
Berichten: 1247
Lid geworden op: ma 09 jul 2012, 20:12
Locatie: Fijnaart

Re: Tijd voor iets nieuws...

Bericht door TV_UP! » do 17 okt 2013, 18:38

Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: Tijd voor iets nieuws...

Bericht door JuP ! » do 17 okt 2013, 18:55

Welkom Albion !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

Plaats reactie