Even voorstellen!
Even voorstellen!
Mijn naam is Chanduru en ben sinds April werkzaam als junior verkoopadviseur bij Wealer Autogroep.
Sinds April rij ik dus ook Volkswagen up! als demonstratie auto. PERFECT! Geweldige auto om in te rijden! Ik volg de Volkswagen up! forum al een tijdje
en heb nu toch besloten om me te registreren aangezien ik super tevreden ben over mijn demo/ex-demo's! En ik kan natuurlijk wat nieuwe informatie geven zodra ik iets te horen of zien krijg.
Momenteel rij ik zelf in een Volkswagen High up! met dynamic pakket en executive pakket in het light silver.
Foto's komen eraan!
Sinds April rij ik dus ook Volkswagen up! als demonstratie auto. PERFECT! Geweldige auto om in te rijden! Ik volg de Volkswagen up! forum al een tijdje
en heb nu toch besloten om me te registreren aangezien ik super tevreden ben over mijn demo/ex-demo's! En ik kan natuurlijk wat nieuwe informatie geven zodra ik iets te horen of zien krijg.
Momenteel rij ik zelf in een Volkswagen High up! met dynamic pakket en executive pakket in het light silver.
Foto's komen eraan!
Re: Even voorstellen!
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Welkom Chanduru !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Welkom!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Welkom!
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Hoi Chanduru,
Welkom.
Heb mijn UP! Gekocht in Heerlen,Bij welke Wealer werk je?
Mocht het in Heerlen zijn doe dan Thijs de groetjes.
Jos.
Welkom.
Heb mijn UP! Gekocht in Heerlen,Bij welke Wealer werk je?
Mocht het in Heerlen zijn doe dan Thijs de groetjes.
Jos.
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.
Welkom...
En zelf ook de auto gekocht bij wealer Heerlen..
Leuk... Weer een Limburger erbij
Verstuurd van mijn HTC Sensation Z710e met Tapatalk
En zelf ook de auto gekocht bij wealer Heerlen..
Leuk... Weer een Limburger erbij
Verstuurd van mijn HTC Sensation Z710e met Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Haha ik zie inderdaad veel limburgers hier op de up! forum! Ik werk zelf in Heerlen sinds september. Ik zal Thijs zeker de groetjes doen Jos!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ