Hy Up

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Hyup
Forum newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: za 16 nov 2013, 20:09

Re: Hy Up

Bericht door Hyup » wo 27 nov 2013, 23:43

hmm, ja 50 is hard,, maar bij ons hebben ze het gepresteerd om drempels te leggen op een 60kmh weg en als je er toevallig net een mist, valt t met de astra nog mee, met de up vlieg je zowaar.

Jos, dat verlagen betekent dat ik met een bocht om drempels heen moet of? aangezien een BM al redelijk laag ligt.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Hy Up

Bericht door Tom Westendorp » do 28 nov 2013, 08:09

Als je bij jullie in de buurt van die enorm hoge drempels hebt dan zul je ze op een gegeven moment scheef moeten gaan nemen inderdaad.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Jos Bosch
Vagling liefhebber
Berichten: 772
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:05

Re: Hy Up

Bericht door Jos Bosch » do 28 nov 2013, 17:21

Hyup schreef:hmm, ja 50 is hard,, maar bij ons hebben ze het gepresteerd om drempels te leggen op een 60kmh weg en als je er toevallig net een mist, valt t met de astra nog mee, met de up vlieg je zowaar.

Jos, dat verlagen betekent dat ik met een bocht om drempels heen moet of? aangezien een BM al redelijk laag ligt.

Zoals ik heb begrepen gaat een BM net zo laag staan met het verlagingsset zoals een gewone UP!
Ze zakken alle beiden naar het zelfde niveau.

Wat betreft dat spoor had ik zelf niet goed ingeschat zoals jij de drempel over het hoofd had gezien.
Ach ja af en toe een vliegles is nooit verkeerd.
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

Hyup
Forum newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: za 16 nov 2013, 20:09

Re: Hy Up

Bericht door Hyup » vr 29 nov 2013, 23:58

Zo, 200km verder bevalt de up nog steeds goed, staat nu op de winterslofjes en ik moet zeggen, die zwarte velgen staan m erg goed, misschien de lmv ook zwart (laten) spuiten. Dan wordt het light grey metallic met zwarte klep en zwarte velgen... klinkt interessant, tips of suggesties?

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Hy Up

Bericht door Tom Westendorp » za 30 nov 2013, 11:45

Plastidip! Kijk eens bij customdip.nl als je dan terug wilt naar zilver is dat ook zo gebeurt.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Plaats reactie