Hallo,
Mijn naam is 'Kinv'. Ik ben nu nog een Fabia rijder maar in de 2e helft van dit jaar wil ik overgaan op een VW UP. Dit is tevens de reden dat ik mij nu al heb aangemeld op dit forum. Voor mij is het belangrijk nu al de nodige kennis op te doen van andere UP leden zodat ik daar in de toekomst mijn voordeel mee kan doen.
Nu nog Fabia rijder
Re: Nu nog Fabia rijder
Welkom!
Welkom op het forum!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Welkom op het forum.
Van een Fabia naar een Up!, en niet naar een CitiGo?
Van een Fabia naar een Up!, en niet naar een CitiGo?

High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
Klopt 'DonkUp', ik vind de voor- en achterkant van de CitiGo niet zo mooi. Daarnaast heb ik toch ook het gevoel dat het feit dat de Skoda ook veelal goedkoper is dit ten koste gaat van interieur items die ik wel bij de UP terug vindt. Daarnaast zijn er bij de UP wat meer mogelijkheden, dus iets duurder maar kompleter.
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L