We gaan een Citigo aanschaffen...!
We gaan een Citigo aanschaffen...!
Goedemiddag op deze zonnige zondag!
Ik heb mij hier geregistreerd omdat we voornemens zijn een Citigo te bestellen.
Na een aantal keer een Aygo gereden te hebben en slechts één keer een Up! was het besluit snel gemaakt welk autootje het moest worden! In eerste instantie een Easy... maar velgjes staan toch iets mooier, een radio en airco is ook wel fijn... dus toch maar een Active met Fresh pakket en LM velgen.
De Citigo krijgt dan bestickering met mijn bedrijfsnaam voor extra reclame en kan deze dan vaker gebruiken voor klantbezoeken. Als hoofdauto hebben we een Land Rover Freelander 2. Ideaal voor spullen, aanhangwagen en offroad!
Voor de zonnige dagen hebben we ook nog een classic Mini: een zwarte Knightsbridge Open.
Zwart, open dak, volledig leer met wortelnoothout interieur en 13" worstenvelgen.
Ik heb mij hier geregistreerd omdat we voornemens zijn een Citigo te bestellen.
Na een aantal keer een Aygo gereden te hebben en slechts één keer een Up! was het besluit snel gemaakt welk autootje het moest worden! In eerste instantie een Easy... maar velgjes staan toch iets mooier, een radio en airco is ook wel fijn... dus toch maar een Active met Fresh pakket en LM velgen.
De Citigo krijgt dan bestickering met mijn bedrijfsnaam voor extra reclame en kan deze dan vaker gebruiken voor klantbezoeken. Als hoofdauto hebben we een Land Rover Freelander 2. Ideaal voor spullen, aanhangwagen en offroad!
Voor de zonnige dagen hebben we ook nog een classic Mini: een zwarte Knightsbridge Open.
Zwart, open dak, volledig leer met wortelnoothout interieur en 13" worstenvelgen.
Laatst gewijzigd door Sjoerd op ma 30 sep 2013, 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: We gaan een Citigo aanschaffen...!
Welkom Sjoerd! Houd ons op de hoogte over de (koop van de) Citigo! 

High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Welkom!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Welkom Sjoerd !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
zeg maar JP !

Welkom Sjoerd !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
zeg maar JP !
zeg maar JP !

Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Krabbel is geplaatst!
Fabriceren, ophalen, bestickeren en rijden!
De classic krijgt een seizoenskenteken; alleen verzekering en belasting betalen in de maanden dat je rijdt!
Fabriceren, ophalen, bestickeren en rijden!
De classic krijgt een seizoenskenteken; alleen verzekering en belasting betalen in de maanden dat je rijdt!
Welkom! Ga je geen spijt van krijgen.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Ik hoop 't niet!
Het is geen snelheidsmonster, met die insteek hebben we 'm ook niet gekocht. Ik heb voor mijn Land Rover periode BMW/MINI gereden en dat was echt DF!
Deze is aangeschaft om zo zuinig mogelijk korte afstanden van A naar B te rijden en als reclameobject. Voor de DF hebben de classic Mini!
De kofferbak verraste ons overigens heel positief. Eerder een Aygo gereden vol gereedschap, waarbij ik halverwege de rit de zwaarste gereedschapskist bij voeteneind van passagier had neergezet.
Het is geen snelheidsmonster, met die insteek hebben we 'm ook niet gekocht. Ik heb voor mijn Land Rover periode BMW/MINI gereden en dat was echt DF!
Deze is aangeschaft om zo zuinig mogelijk korte afstanden van A naar B te rijden en als reclameobject. Voor de DF hebben de classic Mini!
De kofferbak verraste ons overigens heel positief. Eerder een Aygo gereden vol gereedschap, waarbij ik halverwege de rit de zwaarste gereedschapskist bij voeteneind van passagier had neergezet.

Nou, de classic MINI staat al enige tijd op stal. Achteraf gezien had dat met de huidige pekelbeleid niet gehoeven...
We zijn nu ruim drie maanden verder... nog steeds geen Citigo op ons erf!
Men had de verwachting wk1, maar dit is inmiddels alweer verschoven naar wk5.
Ondertussen breng ik iedere ochtend m'n vriendin naar haar werk of ze pakt de bus om haar 's avonds ook weer op te halen.
We zijn nu ruim drie maanden verder... nog steeds geen Citigo op ons erf!

Men had de verwachting wk1, maar dit is inmiddels alweer verschoven naar wk5.
Ondertussen breng ik iedere ochtend m'n vriendin naar haar werk of ze pakt de bus om haar 's avonds ook weer op te halen.