Wéér een nieuw lid
Wéér een nieuw lid
Goeienavond!
Bij deze wil ik me even voorstellen; mijn naam is Twan, 21 jaar, student en Up rijder sinds hij geïntroduceerd werd. Auto's zitten zo'n beetje in mn bloed, pa heeft een garage waar ik veel te vinden ben en als 'klus' auto heb ik een BMW 320 uit 1980, aantal jaar terug gerestaureerd, nog geen 50k kilometer. Echt een pareltje.
Maar goed!
Ben erg grote fan van de Up!, heb zelf een high up met 65pk lekker zuinig en rap genoeg voor het dorp waar ik woon.
Ik kwam hier terecht toen ik zocht naar software aanpassingen, zoals het schuifdak openen met de sleutel en bochtenverlichting.
En wie weet wat ik hier nog meer leer over mn auto.
Ik ben benieuwd!
Bij deze wil ik me even voorstellen; mijn naam is Twan, 21 jaar, student en Up rijder sinds hij geïntroduceerd werd. Auto's zitten zo'n beetje in mn bloed, pa heeft een garage waar ik veel te vinden ben en als 'klus' auto heb ik een BMW 320 uit 1980, aantal jaar terug gerestaureerd, nog geen 50k kilometer. Echt een pareltje.
Maar goed!
Ben erg grote fan van de Up!, heb zelf een high up met 65pk lekker zuinig en rap genoeg voor het dorp waar ik woon.
Ik kwam hier terecht toen ik zocht naar software aanpassingen, zoals het schuifdak openen met de sleutel en bochtenverlichting.
En wie weet wat ik hier nog meer leer over mn auto.
Ik ben benieuwd!
Re: Wéér een nieuw lid
Oh nee........alweer een lid erbij..........
Welkom Twan !!

Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !

Welkom!
Heb je foto's van de BMW, want dat blijven ook gave auto's.
Heb je foto's van de BMW, want dat blijven ook gave auto's.
Gr. Michel
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom! 

Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com
Welkom.
En tuurlijk foto's van de Up en uiteraard ook de BMW. Heeft deze een 6 in lijn, want toen had je toch ook de 320/4?
Maar hoe kom je aan een 65 pk versie van de Up?
En tuurlijk foto's van de Up en uiteraard ook de BMW. Heeft deze een 6 in lijn, want toen had je toch ook de 320/4?
Maar hoe kom je aan een 65 pk versie van de Up?
Gr. Renco
Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.
Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.
Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.
Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.
Ha pkfreak,
bedankt!
hier is een klein album van m'n BMW;
http://imgur.com/a/JI4ib#2
edit;
Sorry MiiRens, ik bedoel de 60pk versie, die 65pk is er ooit ingeslopen en dat bleef hangen..
de BMW is een zes in lijn automaat. Leuk om in te rijden maar qua verbruik heb ik veel liever de Up! ; )
hier is de Up!;
http://i.imgur.com/KI2VPVH.jpg
bedankt!
hier is een klein album van m'n BMW;
http://imgur.com/a/JI4ib#2
edit;
Sorry MiiRens, ik bedoel de 60pk versie, die 65pk is er ooit ingeslopen en dat bleef hangen..
de BMW is een zes in lijn automaat. Leuk om in te rijden maar qua verbruik heb ik veel liever de Up! ; )
hier is de Up!;
http://i.imgur.com/KI2VPVH.jpg
Mooie BMW! Je hebt de uitlaten eronder van de 323i, is dan ook het gedeelte onder de bumper afkomstig van de 323i, of heb je zelf de uitsparing ter plaatse van de uitlaat aangepast.
Ja, ik was er al vanuit gegaan dat het een 60 pk versie zou zijn. Overigens blijkt dat deze beschikt over zo'n 68 pk!
Ja, ik was er al vanuit gegaan dat het een 60 pk versie zou zijn. Overigens blijkt dat deze beschikt over zo'n 68 pk!
Gr. Renco
Bedankt! Klopt het zijn 323 uitlaten en het schijnt dat ze vanaf de fabriek zo gemonteerd zijn. Ben op zoek naar originele optielijsten voor de E21 van toen om te zien of dat uberhaubt mogelijk was.
Heeft de 60pk versie van de Up 68pk? vandaar dat ik zonder moeite rookgordijnen zet
Heeft de 60pk versie van de Up 68pk? vandaar dat ik zonder moeite rookgordijnen zet

De Up! is mooi, maar de BMW is wel heel erg gaaf. Daar kom je niet snel een tweede van tegen.
Geniet van al dat moois!!
Geniet van al dat moois!!
Gr. Michel
Welkom Twan!
Mooi zo'n BMW 320, leuke hobby.
Geniet van je up!
Mooi zo'n BMW 320, leuke hobby.
Geniet van je up!

High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
De 320 had rechts geen uitlaat, dus heb je daar ook geen uitsparing onder de bumper (hapje uit de achterzijde zeg maar). De dubbele uitlaat was geen optie op een 320i. Daar herkende je juist de 323i aan. Ik wil nog wel even kijken naar de folder.AquaTerra schreef:Bedankt! Klopt het zijn 323 uitlaten en het schijnt dat ze vanaf de fabriek zo gemonteerd zijn. Ben op zoek naar originele optielijsten voor de E21 van toen om te zien of dat uberhaubt mogelijk was.
Ja, dat is blazen hè met zo'n 68 pk, maar het kan nog gekker. Chipje erin en je beschikt over zo'n 85 pk (niet geschikt dus voor beginnende bestuurders).

Gr. Renco