What's Up!? :')

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Mick Kok
Forum newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 14 nov 2014, 21:22

What's Up!? :')

Bericht door Mick Kok » vr 14 nov 2014, 21:40

Hi!

Nieuw lid, Mick, zoals mn nickname al doet vermoeden.
Rij sinds 2 jaar een Up!, 60pk 4-deurs via m'n werk. Een witte, met mooie wieldoppen en kekke blauwe reclamestickers. Not.
Wel een hele fijne auto, en nog elke dag blij mee. Maar sinds ik een tijdje terug voor mezelf begonnen ben, moet deze auto terug.
Lang hoef ik niet te treuren want ik Januari krijg ik mijn nieuwe up! :D Dit keer een zwarte "black" Up!, 3-drs, 75pk met elke optie behalve de dakdragers.
Volledig kunstleer, geluidsinstallatie, stoelverwarming, panoramadak, drive- winter- en executivepakket, etc.

Maar nu ben ik alsnog van plan er van alles mee te gaan doen. Ik wil de auto 30mm verlagen en 10mm spoorverbreders erop om mee te beginnen.
Ruiten worden getint, en waarschijnlijk ook de lampen iets donkerder tinten. En ik zit eraan te denken om de 16" classic wielen wit te laten plastidippen.
Zijn er hier mensen die hun Up hebben verlaagd dmv alleen veren, en zo ja: hoe bevalt dat? Mensen ervaring met plastidip op velgen?

Tips, suggesties, contacten, adresjes, aanbiedingen, alles is welkom!

Mick
GTI, 3-deurs, zwart op 17” OZ Leggenda i.c.m. KW variant 1.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: What's Up!? :')

Bericht door Tom Westendorp » vr 14 nov 2014, 21:42

Hobby fotografie en rondrijdend in het oosten? ;)
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Mick Kok
Forum newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 14 nov 2014, 21:22

Re: What's Up!? :')

Bericht door Mick Kok » vr 14 nov 2014, 21:47

Jazeker! Dus volgend jaar lekker shinen met dat ding op Cars and Coffee Twente! En die hobby is tegenwoordig mn werk :D
GTI, 3-deurs, zwart op 17” OZ Leggenda i.c.m. KW variant 1.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: What's Up!? :')

Bericht door Tom Westendorp » vr 14 nov 2014, 21:52

Ik had ook niet anders verwacht! Super gaaf! Als ik die stickers binnen heb kunnen we dan niet even op elke In Person up! een stickertje plakken? Ik kom die dingen overal tegen! :D

Tegen die tijd dat je je eigen up! binnen hebt wel even een paar foto's plaatsen he! ;)
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Mick Kok
Forum newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 14 nov 2014, 21:22

Re: What's Up!? :')

Bericht door Mick Kok » za 15 nov 2014, 22:13

Ik zou zeggen, plak er op los! De mijne gaat binnenkort weg en dan zie ik ze zelf ook niet meer zoveel!
Maar hee, rij jij ook een up dan?! Kan niet wachten tot ik mn nieuwe krijg en er mee aan de slag te gaan :)
GTI, 3-deurs, zwart op 17” OZ Leggenda i.c.m. KW variant 1.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: What's Up!? :')

Bericht door Tom Westendorp » za 15 nov 2014, 23:08

Mick Kok schreef:Ik zou zeggen, plak er op los! De mijne gaat binnenkort weg en dan zie ik ze zelf ook niet meer zoveel!
Maar hee, rij jij ook een up dan?! Kan niet wachten tot ik mn nieuwe krijg en er mee aan de slag te gaan :)
Ik heb zelf een Smart Brabus Forfour. Ik zie je volgende week bij cars and coffee. ;)
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Plaats reactie