Bij mij eigenlijk nooit, niet met spotify, ik heb echter wel extreem veel klachten over de kwaliteit van de handsfree set, en zelf ben ik ook absoluut niet tevreden over de kwaliteit van het geluid in de auto tijdens gesprekken.Petrolhead Tom schreef:Hapert de bluetooth bij jou ook zo vaak?Dr. Jefferson schreef:Luisteren er mensen naar de radio? ;P Heb geen DAB genomen omdat ik nooit naar de radio luister. dus zonde om 250 euro aan uit te geven. Dan liever de maps en more zodat ik mn spotify nummers over de bluetooth kan afspelen is ook mp3 kwaliteit. En klinkt super door het Fender systeem.
Ik heb de volgende klachten, herkennen jullie deze? (FYI; ik heb een iphone 5s en een Garmin M&M systeem)
- * vaak genoeg hoor ik dat mensen zichzelf terughoren tijdens het bellen met mij, dit wordt uiteraard als zwaar irritant ondervonden, de een heeft het meer dan de ander ook consistent, ik heb mijn geluid niet bijzonder hard staan. (klacht #1)
* ik ben slecht te verstaan
* ik moet me concentreren om een gesprek te voeren, ergens valt het ook wel mee, maar het is niet ontspannen bellen (zeker op de snelweg is het lastig)
* op het moment dat ik bel met iemand die ook via een carkit (parrot) belt is het helemaal lastig
* ik ben voor m'n gevoel te veel bezig met duidelijk praten
Ik overweeg momenteel een Parrot in te bouwen, maar het feit dat ik dan niet de telefoon functionaliteiten van Maps & More niet kan gebruiken houdt me tegen. Wat zijn jullie ervaringen? Zijn er oplossingen? Is er eventueel een losse microfoon in te bouwen maar wel het Maps en More systeem te behouden?