Voorstellen
Re: Voorstellen
Als ze maar wel dood zijn, anders wordt het druk in de auto 

High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
Woensdag mag ik hem dan eindelijk ophalen
Hieronder even een foto van de koplampen
!

Black UP 60 -> 75pk / xenon retrofit / 17'' /
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
WOW! 

Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com
Wauw tof zeg!! Wat heb je ervoor betaald als ik vragen magJuuL schreef:Woensdag mag ik hem dan eindelijk ophalenHieronder even een foto van de koplampen
!

Black on Black
zie pbPR010 schreef:Wauw tof zeg!! Wat heb je ervoor betaald als ik vragen magJuuL schreef:Woensdag mag ik hem dan eindelijk ophalenHieronder even een foto van de koplampen
!
- citikenny1702
- Vagling liefhebber
Zo Juul, das kicken dat xenon heb je misschien meer foto's en waar je dit kan laten doen.
Skoda Citigo Sport ASG -> 3 deur's -> Sprint! -> Alba Leder interieur -> Serpens LM -> ST-X Schoefset
-> TT-Rubbers -> W8 Skoda Verlichting -> VAGcom -> Citigo ready to GO
-> TT-Rubbers -> W8 Skoda Verlichting -> VAGcom -> Citigo ready to GO
Heb op dit moment alleen deze foto, zodra de up er is zal ik meer foto's maken.citikenny1702 schreef:Zo Juul, das kicken dat xenon heb je misschien meer foto's en waar je dit kan laten doen.

- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Gebruik de zoekfunctie even.citikenny1702 schreef:Zo Juul, das kicken dat xenon heb je misschien meer foto's en waar je dit kan laten doen.

Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com