Netjes voorstellen

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Gebruikersavatar
jesterali18
Forum newbie
Berichten: 63
Lid geworden op: di 15 dec 2015, 21:39
Locatie: Zwolle

Netjes voorstellen

Bericht door jesterali18 » di 15 dec 2015, 21:50

Hele goeieavond,

na een weekje te hebben geneusd als bezoeker bij deze forum heb ik me netjes aangemeld en wil me netjes voorstellen. Ik ben Alinda en woon in Zwolle. Heb nu iets meer dan een weekje een nieuwe volkswagen UP! En heb er geen spijt van. Wat een kleine geweldige auto die zich groots uit in het rijden maar ook in de luxigheid. Ik heb een zilveren High Line gekocht. Tot een week geleden had ik een Fiat 500 maar mede omdat die ook alweer 5 jaar was en nu nog wat waard was ben ik op zoek gegaan naar een andere auto en kwam op de UP uit.

Ik vermoed dat ik wel een leuke tijd tegemoet ga met deze auto.

Volgende week ga ik even langs de dealer om de optie OBD instelling anti-carjacking in te laten stellen en hopelijk in mijn kerstverlof ga ik de armsteun in laten zetten en dan is mijn auto af :-)
Bijlagen
FullSizeRender.jpg
Een dag geen file, is geen echte dag geweest :-)

Audi A1 1.4TFSI cod siambeige

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Netjes voorstellen

Bericht door Tom Westendorp » di 15 dec 2015, 22:47

Leuke openingspost! Welkom hier en veel plezier met de nieuwe aanwinst! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2835
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Netjes voorstellen

Bericht door Autheo » di 15 dec 2015, 22:53

:text-welcomeconfetti:

Leuke up! heb je, geniet ervan, ook in de files die volgens je onderschrift jouw dag maken! Geef mij die andere maar! ;)

Gebruikersavatar
jesterali18
Forum newbie
Berichten: 63
Lid geworden op: di 15 dec 2015, 21:39
Locatie: Zwolle

Re: Netjes voorstellen

Bericht door jesterali18 » di 15 dec 2015, 23:05

Dank jullie wel voor de welkom!

Ben zelf werkzaam als chauffeur bij defensie dus de files zijn mij niet onbekend en eigenlijk vindt ik de files helemaal niet erg. Mijn dienstauto heeft een automaat wat het wel aangenamer maakt mocht ik files tegenkomen ;-)
Een dag geen file, is geen echte dag geweest :-)

Audi A1 1.4TFSI cod siambeige

Gebruikersavatar
BottomsUp!
Forum newbie
Berichten: 55
Lid geworden op: zo 27 sep 2015, 10:59
Locatie: Leiden

Re: Netjes voorstellen

Bericht door BottomsUp! » wo 16 dec 2015, 09:32

Welkom!

Wat echt heel erg lekker is en wat het fileleed verzacht is adaptive cruise control!
Ducati Diavel Dark Stealth, Volkswagen Up! High Up!

Gebruikersavatar
martijn_koevermans
Forum newbie
Berichten: 74
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 14:49
Locatie: Zevenbergen

Re: Netjes voorstellen

Bericht door martijn_koevermans » wo 16 dec 2015, 13:04

Welkom op het up forum.

Gebruikersavatar
mvgard
Donateur member
Berichten: 275
Lid geworden op: vr 10 apr 2015, 18:21
Locatie: Veenendaal

Re: Netjes voorstellen

Bericht door mvgard » wo 16 dec 2015, 18:13

Welkom Alinda! Wens je veel plezierige kilometers toe met je nieuwe up! :)
Look Up!/mii/citigo.

RHD High up! 2013 75PK
Tornado rood
ASG

Gebruikersavatar
jesterali18
Forum newbie
Berichten: 63
Lid geworden op: di 15 dec 2015, 21:39
Locatie: Zwolle

Re: Netjes voorstellen

Bericht door jesterali18 » za 19 dec 2015, 21:40

Dank jullie wel! Adaptive cruise control op de up? Als goed zit adaptive cruise control wel op mijn nieuwe aankomende dienstwagen :-)
Een dag geen file, is geen echte dag geweest :-)

Audi A1 1.4TFSI cod siambeige

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2835
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Netjes voorstellen

Bericht door Autheo » za 19 dec 2015, 22:48

jesterali18 schreef:Dank jullie wel voor de welkom!

Ben zelf werkzaam als chauffeur bij defensie dus de files zijn mij niet onbekend en eigenlijk vindt ik de files helemaal niet erg. Mijn dienstauto heeft een automaat wat het wel aangenamer maakt mocht ik files tegenkomen ;-)
Als de files in de baas z'n tijd zijn, zou het me ook minder schelen. Lekker makkelijk praten voor je , wij als belastingbetalers zorgen er dan voor dat jij bij defensie gewoon betaald wordt om de weg een beetje onnodig vol te laten staan. Maar ja, als het steeds je eigen tijd is, waar geen vergoeding tegenover staat, wordt het m.i. toch een ander verhaal. Vooral als je i.p.v. één uur er twee over moet doen. Vind trouwens dat het verboden moet worden dat defensie tijdens de spits ook nog eens met hun wagens de weg op gaan, daar is economisch (of in het landsbelang) geen enkele noodzaak voor. Maar goed, da's Off Topic. Belangrijker is dat je lekker van je up! mag genieten. Heb je er foto's van? Dan genieten we met je mee! ;)

Gebruikersavatar
Ruben
Donateur member
Berichten: 165
Lid geworden op: do 05 feb 2015, 22:11
Locatie: Zwolle

Re: Netjes voorstellen

Bericht door Ruben » za 19 dec 2015, 23:16

Welkom plaatsgenoot :D Veel plezier met je up!
| High Up! | Blue | Blue Dashpad | Dynamic Triangle pakket (Zwarte hemel, Triangle velgen, Ramen 65% getint) | Drive pakket (Cruise Control, Boordcomputer, Parkeersensoren) | Maps&More | Fender soundsystem |

Gebruikersavatar
jesterali18
Forum newbie
Berichten: 63
Lid geworden op: di 15 dec 2015, 21:39
Locatie: Zwolle

Re: Netjes voorstellen

Bericht door jesterali18 » ma 21 dec 2015, 19:01

Als we het zo "letterlijk" gaan bekijken Autheo...ik betaal dan mijn eigen salaris...aangezien ook ik belasting betaal, net zoals iedereen. Dus heb dan alle recht om op de weg te zitten, of het nou voor werk of prive is...
Een dag geen file, is geen echte dag geweest :-)

Audi A1 1.4TFSI cod siambeige

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2835
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Netjes voorstellen

Bericht door Autheo » ma 21 dec 2015, 21:36

Ja, eigenlijk wel grappig dat je bij defensie aan je eigen salaris meebetaalt... Maar goed, als jij voor je werk in de file stil staat, wordt je dus gewoon doorbetaald. Als ik in de file stil sta, betaalt m'n baas die tijd niet uit, dat wordt gerekend als eigen tijd. Natuurlijk heb jij het recht om in de file te staan en dat nog leuk te vinden ook, maar misschien kun je een heel klein beetje snappen dat ik als commentaar op jouw onderschrift toch blijf vinden dat je wel heel makkelijk praten hebt. En och, als ik me aan die matgroene auto's in de file zou ergeren, weet ik dat ik alleen mezelf daar mee heb. Al blijf ik vinden, dat tijdens de spits die groene voertuigen daar niet thuishoren, maar beter het ongeplaveide terrein kunnen opzoeken. Lijkt me voor de chauffeurs nog leuker ook. ;)

Gebruikersavatar
Gert
Vagling liefhebber
Berichten: 804
Lid geworden op: di 09 sep 2014, 21:07

Re: Netjes voorstellen

Bericht door Gert » ma 21 dec 2015, 22:17

Welkom.

Betaald of onbetaald, files zijn een verschrikking. Misschien niet als je het thuis niet zo leuk hebt en geen leuk werk hebt :shock:
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)

Gebruikersavatar
jesterali18
Forum newbie
Berichten: 63
Lid geworden op: di 15 dec 2015, 21:39
Locatie: Zwolle

Re: Netjes voorstellen

Bericht door jesterali18 » ma 21 dec 2015, 22:47

Vrachtwagenchauffeurs, taxichauffeurs, directiechauffeurs, buschauffeurs en andere chauffeurs zijn allemaal mensen die betaald krijgen, ook als ze in de file staan...dat is ons werk, rijden...dus dan wordt je daarvoor betaald ja in de file staan waar wij niet voor kiezen.

Ook privé sta ik genoeg in de file en dan krijg ik niet betaald maar kan me er niet druk om maken want veel eraan doen kun je niet...er zijn ergere dingen in de wereld om druk over te maken.

Voor nu ga ik me druk maken met de UP, aanstaande donderdag komt er een armsteun in en een paar OBD instellingen worden gedaan door de dealer.
Een dag geen file, is geen echte dag geweest :-)

Audi A1 1.4TFSI cod siambeige

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2835
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Netjes voorstellen

Bericht door Autheo » di 22 dec 2015, 10:00

Ja, het is inderdaad veel leuker om met de up! bezig te zijn. ;)
Zal er vast mooi uit komen zien, zo'n armsteun. Je schreef eerder dat je verder als aanpassing anti-carjack wil. Heb ik ook laten doen, bevalt prima! Heb zelf ook gekozen om bij dagrijverlichting ook de achterlichten in te schakelen. Vind dat vooral handig bij tunnels en lange viaducten. Jij gaf aan dat je ook nog wat andere instellingen wilt. Welke worden dat? Ben benieuwd. Succes in ieder geval!

Gebruikersavatar
jesterali18
Forum newbie
Berichten: 63
Lid geworden op: di 15 dec 2015, 21:39
Locatie: Zwolle

Re: Netjes voorstellen

Bericht door jesterali18 » di 22 dec 2015, 22:52

Blij om te horen dat de anti-carjack bevalt, was het zo gewend bij mijn vorige auto, Fiat 500 en daar kon ik het zo instellen dus even wennen dat het nu voor mij gedaan moet worden maar dat maakt niet uit. Dealer in Zwolle is bereid om de anti-carjack erop te zetten en dan overmorgen waar ik de armsteun in laat zetten gaat dan zonder bijbetaling de optie de selective locking aan zetten. Even naar VAG techniek rijden is me net iets te ver van Zwolle maar ga er zeker een keer heen om daar nog een aantal andere OBD instellingen laten aanzetten.
Een dag geen file, is geen echte dag geweest :-)

Audi A1 1.4TFSI cod siambeige

Plaats reactie