Even voorstellen+hulpvraag

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
BartvanD
Forum newbie

Even voorstellen+hulpvraag

Bericht door BartvanD » di 12 jan 2016, 15:31

Goedendag beste mensen,

Vanaf volgende week zaterdag ben ik de trotse eigenaar van een Seat Mii sport connect wit met panoramisch dak.

Ik wil graag wat instellingen van of via de OBD laten aanzetten. Ongelooflijk dat dit gewoon niet standaard aanstaat..!? Dit kunnen, willen of mogen ze dus ook niet bij de dealer doen.

Hebben jullie nog tips..bedrijven of kennissen in de buurt van Zuid-Holland? Leiden/Den Haag. Vag techniek is niet echt in de buurt.

Hoor het wel!!
Zodra de Mii binnen is zal ik wat foto's plaatsen.

Groeten Bart
Laatst gewijzigd door BartvanD op zo 17 jan 2016, 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Seat Mii 2016# SportConnect# 60pk# CandyWhite# 5-deurs# panoramisch schuifdak# 15" Ania# Seat Soundsystem# Seat Armsteun# LED upgrade+X-tremevision#

jaappie
Forum eindbaas

Re: Even voorstellen+hulpvraag

Bericht door jaappie » di 12 jan 2016, 18:54

Vaak kan de plaatselijke dealer wel wat voor je betekenen, hebben bij mijn moeders Mii ook wat functies aangezet!

BartvanD
Forum newbie

Bericht door BartvanD » vr 15 jan 2016, 19:31

Dank je Jaapie!
Zal is wat andere seat dealers vragen.

Verder weinig activiteit op dit forum.. Of ligt dat aan mij? Had wel wat meer reacties verwacht, helaas.

Groeten Bart
Seat Mii 2016# SportConnect# 60pk# CandyWhite# 5-deurs# panoramisch schuifdak# 15" Ania# Seat Soundsystem# Seat Armsteun# LED upgrade+X-tremevision#

Autheo
Donateur member

Bericht door Autheo » vr 15 jan 2016, 20:32

BartvanD schreef:Dank je Jaapie!
Zal is wat andere seat dealers vragen.

Verder weinig activiteit op dit forum.. Of ligt dat aan mij? Had wel wat meer reacties verwacht, helaas.

Groeten Bart
Hoi Bart,

Welkom op ons forum! En veel plezier met je Mii Sport Connect! Zelf ga ik na m'n Mii Style komende week ook genieten van de Sport Connect. Net iets minder luxe dan de jouwe, want de mijne heeft een dicht dak.

Activiteit op het forum hangt er ook vanaf hoe actief je zelf bent. Om na twee berichtjes die conclusie al te trekken, lijkt me wel wat kort door de bocht. Want er valt heus wel e.e.a. te beleven hier! :dance:
Had zelf niet direct gereageerd, omdat ik in jouw gevraagde regio niemand weet. Kan je wel verzekeren dat een ritje naar VAG techniek zeker de moeite waard is, zeer professionele lui. En met zo'n mooie nieuwe Vagling is dat toch een uitstapje? ;)

Ik weet dat veel dealers niet happig zijn om de instellingen te veranderen, vanwege nogal strenge regels van de importeur Pon. Alleen degenen die zich van Pon wat minder durven aan te trekken, zullen je van dienst willen zijn. Als je het dan maar niet verder verteld....

BartvanD
Forum newbie

Bericht door BartvanD » vr 15 jan 2016, 20:57

Hoi Autheo,

Bedankt voor je reactie en het warme welkom =)
Jij kan binnenkort dus ook lkkr sport connecten! Gefeliciteerd met je aanwinst. Welke kleur? Heb je nog nog voor extra's gekozen?

Het leek misschien wat kort door de bocht.. Zo was het niet bedoeld, maar ik moet toegeven dat het wel zo zou kunnen overkomen.

Misschien rij ik wel ff maar Vagtechniek. Mooi ritje om de Mii in te rijden. Die upgrade van 60 naar 75 pk lonkt ook wel stiekem....

arnout84
Forum eindbaas

Bericht door arnout84 » vr 15 jan 2016, 20:59

BartvanD schreef:Hoi Autheo,

Bedankt voor je reactie en het warme welkom =)
Jij kan binnenkort dus ook lkkr sport connecten! Gefeliciteerd met je aanwinst. Welke kleur? Heb je nog nog voor extra's gekozen?

Het leek misschien wat kort door de bocht.. Zo was het niet bedoeld, maar ik moet toegeven dat het wel zo zou kunnen overkomen.

Misschien rij ik wel ff maar Vagtechniek. Mooi ritje om de Mii in te rijden. Die upgrade van 60 naar 75 pk lonkt ook wel stiekem....
Doen die upgrade.... ;)

Autheo
Donateur member

Bericht door Autheo » vr 15 jan 2016, 22:27

BartvanD schreef:
Bel eerst even voor een afspraak. Kun je gelijk vragen op die upgrade wel kan, want ik las dat Juul te horen had gekregen dat z'n motor te nieuw was: http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f ... ade#p74954

BartvanD
Forum newbie

Bericht door BartvanD » vr 15 jan 2016, 23:04

Thanks again Autheo! :D

BartvanD
Forum newbie

Bericht door BartvanD » za 16 jan 2016, 13:20

Ik heb contact gehad met Thijs van Vag-techniek.

Ze kunnen pas ter plekke vaststellen of de software of het blok de update toe laat. No cure no pay zei Thijs. Moet er toch langs voor de OBD instellingen. Ben benieuwd! :dance:

JuuL
Vagling liefhebber

Bericht door JuuL » za 16 jan 2016, 17:10

Welkom, waar zijn de foto's :lol:
Ben benieuwd of het lukt de update, ik ben toevallig 20 feb in de buurt en ga dan ook even langs om te testen.
Black UP 60 -> 75pk / xenon retrofit / 17'' /

BartvanD
Forum newbie

Bericht door BartvanD » za 16 jan 2016, 20:03

JuuL schreef:Welkom, waar zijn de foto's :lol:
Ben benieuwd of het lukt de update, ik ben toevallig 20 feb in de buurt en ga dan ook even langs om te testen.
Dank je Juul! Ben benieuwd hoe het 20 februari afloopt voor jou bij Vag-techniek.
Foto's die heb ik gewoon... hieronder staat hij te shinen in te showroom met z'n kekke dakkie 8-)
DSC_0803.JPG
DSC_0797.JPG
DSC_0812.JPG
Laatst gewijzigd door BartvanD op za 16 jan 2016, 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.

JuuL
Vagling liefhebber

Bericht door JuuL » za 16 jan 2016, 20:29

Ziet er goed uit! 8-) Panoramadak is echt heerlijk.
Black UP 60 -> 75pk / xenon retrofit / 17'' /

Plaats reactie