Ook even voorstellen .....

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Rietsigaar
Forum newbie

Ook even voorstellen .....

Bericht door Rietsigaar » zo 31 jan 2016, 14:01

Hallo allemaal,

Ook ik zal me even voorstellen. Ik heb de laatste weken al aardig wat gelezen op dit forum, maar nu wordt het tijd om mezelf te introduceren.

Sinds 17 januari dit jaar zijn we in het bezit van een nieuwe Up Move Up met Executive pakket in de kleur blueberry metallic. Het is een 5-deurs met het 60 pk motortje. Dit is de uitvoering waarvan de dealers er momenteel veel van hebben staan.

De Up is voor ons een 2e auto. We hebben 'm eigenlijk voor mijn vrouw gekocht. Zij vind het heerlijk om in een kleine auto te rijden. Ik rijd zelf in een Audi A6 Avant uit 2009.

Mijn vrouw laat het kopen van auto's volledig aan mij over. Zo heb ik (uiteraard wel in overleg met haar) ook de Up voor haar gekocht. En het mooie is, dat ik voor het eerst een auto heb gekocht zonder proef te rijden. Zo veel vertrouwen had ik in de Up. Als je in de Up gaat zitten, zie je gewoon dat de auto goed in elkaar zit. En dat er geen 'goedkope' materialen zijn gebruikt. De auto zit gewoon goed in elkaar. Ik zie daarin veel overeenkomsten met mijn Audi. Daarnaast hoor ik ook alleen maar goede verhalen van een vriendin van ons. Zij rijdt al 2 jaar met veel plezier rond in een Seat Mii 60 pk.

Ook wij zijn tot nu toe dik tevreden met de Up. Wat een heerlijk auto is dit. Ziet er niet alleen heel goed uit, maar rijdt ook nog eens erg goed. Het motortje levert slechts 60 pk, maar dat heb je eigenlijk niet eens in de gaten. In de stad is het autootje best wel rap. Alleen op de snelweg merk je dat wat minder vermogen hebt. Vind ik dat erg? Nee, helemaal niet. Het past eigenlijk wel bij de auto.

Ga ik nog wat aan de Up doen? Jazeker! Maar ik ga niet zo ver als anderen op dit forum. Ik heb bij aflevering Conti winterbanden om de standaard stalen velgen laten leggen. Maar vanaf het voorjaar wil ik er knappe 16 inch velgen met zomerbanden onder hebben. Geen originele, maar aftermarket velgen. Misschien nog andere luidsprekers, want het geluid uit de standaard speakers vind ik maar matig. Spoilers en verlagen, daar doe ik niet aan mee. Het zal geen show auto worden, want er moet dagelijks mee worden gereden. Daarnaast wil ik nog de model- en type-aanduiding van de glazen achterklep verwijderd hebben. De dealer wilde dit ook wel doen, maar gaf geen garantie op een krasvrije achterklep. Ja, dan doe ik het zelf wel.

Zo, dat is wel genoeg voor nu. Een foto heb ik nog niet, maar iedereen weet wel hoe een standaard Up Move Up in blueberry metallic er uit ziet.

Groet, Ruud :D
Tuut tuut tuut, de garoeten van .....

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Re: Ook even voorstellen .....

Bericht door Tom Westendorp » zo 31 jan 2016, 14:54

Welkom op het forum! Veel plezier hier! Mooie uitgebreide introductie!
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com

Rietsigaar
Forum newbie

Bericht door Rietsigaar » zo 31 jan 2016, 16:14

Dank je, Tom.

Vind het forum geweldig! Wat een informatie is hier te vinden. Er zijn maar weinig onderwerpen die niet aan bod zijn gekomen.

Ruud

BartvanD
Forum newbie

Bericht door BartvanD » zo 31 jan 2016, 18:49

Welkom Ruud! Veilige kmters voor jou en vrouw natuurlijk.
Seat Mii 2016# SportConnect# 60pk# CandyWhite# 5-deurs# panoramisch schuifdak# 15" Ania# Seat Soundsystem# Seat Armsteun# LED upgrade+X-tremevision#

Rietsigaar
Forum newbie

Bericht door Rietsigaar » zo 31 jan 2016, 20:38

Bedankt Bart! Daar gaan we zeker voor zorgen.

Hoewel de Up in Move Up uitvoering met Executive pakket al behoorlijk compleet is, heb ik inmiddels een wishing list opgesteld. Er zitten al aluminium instaplijsten op, en op de standaard stalen velgen hebben we Conti winterbanden laten monteren.

Binnenkort wil ik de type- en modelaanduiding van de glazen achterklep verwijderen. Ik hou namelijk van rust en eenvoud op een auto. Om diezelfde reden heb ik de kentekenplaten zonder plaathouders op de bumpers laten poppen. Daarnaast staan nieuwe 16 inch lichtmetalen wielen en een beter audiogeluid op het programma.

Het is leuk om zo met je auto bezig te zijn. Helemaal als je zo veel informatie kan terugvinden op dit forum. Top!

Ruud

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » zo 31 jan 2016, 20:50

Bedankt voor het compliment! Succes met grasduinen Ruud! :D
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com

Rietsigaar
Forum newbie

Bericht door Rietsigaar » zo 31 jan 2016, 21:07

Grasduinen?

Dat heb ik even moeten opzoeken: grasduinen ww. 'voor zijn plezier met iets bezig zijn, in iets snuffelen'.

Thanks, Tom!

Ruud

Plaats reactie