Even voorstellen
Even voorstellen
Hallo,
Ik ben Marcel en sinds een week in het bezit van een High UP! uit 2013 (50k op de teller).
Vorige auto was een A-klasse CDI maar die was aan vervanging toe. Was een beetje huiverig om veel aan comfort en rijeigenschappen in te leveren met de aanschaf van de UP, maar dat valt me 100% mee, heerlijk wagentje.
Enige wat ik mis is een cruise-control maar daar heb ik inmiddels een afspraak bij VAGtechniek voor gemaakt.
Dit forum is echt geweldig en heeft mij echt geholpen bij de aanschafkeuze, en het vinden van antwoorden op vragen die ik had/heb.
TOP!
Ik ben Marcel en sinds een week in het bezit van een High UP! uit 2013 (50k op de teller).
Vorige auto was een A-klasse CDI maar die was aan vervanging toe. Was een beetje huiverig om veel aan comfort en rijeigenschappen in te leveren met de aanschaf van de UP, maar dat valt me 100% mee, heerlijk wagentje.
Enige wat ik mis is een cruise-control maar daar heb ik inmiddels een afspraak bij VAGtechniek voor gemaakt.
Dit forum is echt geweldig en heeft mij echt geholpen bij de aanschafkeuze, en het vinden van antwoorden op vragen die ik had/heb.
TOP!
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Re: Even voorstellen
Leuk om te horen dat het forum heeft bijgedragen aan de keuze. Zo bewijst zich het nut maar weer van deze community. Voel je welkom op het forum!
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
Welkom, ik dacht dat cruise control standaard op de high up zat maar blijkbaar niet. Eigenlijk is het een onopgemerkte luxe als het erin zit, ik gebruik het best vaak nu ik er zo aan denk. Veel plezier met de up en op het forum!
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Welkom en veel leesplezier, mooie Up en inderdaad CC is eigenlijk onmisbaar
VW 1.0 High UP Bluemotion
welkom!
Mooie kar! Welkom!
- Mii 75 pk full option; ap schroefset and Helix soundsystem.
- Volvo xc60 r-design d5 240 pk 490nm full option
- Volvo xc60 r-design d5 240 pk 490nm full option
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom! Gave up! Mooi om te lezen dat het forum bij heeft kunnen dragen.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Welkom!
damianw26 schreef:Welkom, ik dacht dat cruise control standaard op de high up zat maar blijkbaar niet. Eigenlijk is het een onopgemerkte luxe als het erin zit, ik gebruik het best vaak nu ik er zo aan denk. Veel plezier met de up en op het forum!
CC zit meen ik in het drive pakket samen met de achteruitrijpiepers
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
Welkom
Mooie up
Mooie up
Inmiddels bij VAGtechniek geweest en cruise control zit er nu op, ook wat OBD instellingen laten veranderen.
Kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen! Nog meer rijplezier en ik blijf maar glimlachen als ik naar het verbruik kijk (1 op 22 gemiddeld).
Natuurlijk mis ik een aantal opties en zou ik (kleine) zaken anders willen zien, maar die vind ik niet eens vermeldingswaardig.
Grootste 'ergernis' is eigenlijk het Start/Stop systeem, gelukkig kun je dat uitschakelen.
Kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen! Nog meer rijplezier en ik blijf maar glimlachen als ik naar het verbruik kijk (1 op 22 gemiddeld).
Natuurlijk mis ik een aantal opties en zou ik (kleine) zaken anders willen zien, maar die vind ik niet eens vermeldingswaardig.
Grootste 'ergernis' is eigenlijk het Start/Stop systeem, gelukkig kun je dat uitschakelen.
Welkom Marcel, leuke uitvoering! Ben benieuwd naar de opties/zaken die je anders zou willen zien!
White High! UP!|DAB+|AP|Automatic LED Dim|US Lights|Summer: OZ Superturismo WRC Matt Black|Winter: Ronal R38
Black High! EcoUP!|DAB+|Sun Roof|Automatic LED Dim|US Lights|Summer: VW E-UP! Blade|Winter: VW Spoke Grey
Black High! EcoUP!|DAB+|Sun Roof|Automatic LED Dim|US Lights|Summer: VW E-UP! Blade|Winter: VW Spoke Grey
Wat ik mis is dat ik het raam aan de passagierszijde niet aan de bestuurderskant kan bedienen, mis one-touch bediening van de ramen (om raam met 1 druk geheel te laten sluiten/openen), mis verlichting in dashboardkastje.
Wat beter kan is de ruitenwisser op de achterruit, lijkt meer te schrapen dan daadwerkelijk te wissen.
Misschien zitten de opties die ik mis gewoonweg niet op mijn UP en wel op latere versies, en kan nog wel meer zaken noemen die eigenlijk standaard moeten zijn, maar ik besef tegelijkertijd dat dit de prijs zou opschroeven.
Heb de UP nu precies 3 weken en 2400 km. en ben er uiterst tevreden mee. Zitcomfort/rijgedrag/verbruik/veiligheidsgevoel zijn allemaal boven verwachting.
Wat beter kan is de ruitenwisser op de achterruit, lijkt meer te schrapen dan daadwerkelijk te wissen.
Misschien zitten de opties die ik mis gewoonweg niet op mijn UP en wel op latere versies, en kan nog wel meer zaken noemen die eigenlijk standaard moeten zijn, maar ik besef tegelijkertijd dat dit de prijs zou opschroeven.
Heb de UP nu precies 3 weken en 2400 km. en ben er uiterst tevreden mee. Zitcomfort/rijgedrag/verbruik/veiligheidsgevoel zijn allemaal boven verwachting.
Het raam aan de passagierszijde niet aan de bestuurderskant te bedienen zit in de latere versies vanaf 2015 en de one-touch bediening van de ramen (om raam met 1 druk geheel te laten sluiten/openen) zit er volgens mij wel op, verlichting in dashboardkastje had voor dat geld er wel in gemogen. Misschien moet het achter wisserblad wel vervangen worden, misschien te hard geworden.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Onetouchbediening zit er op modeljaar 2013 in ieder geval zeker niet op (ik mis het af en toe ook wel. Is zo'n dubbel drukmechanisme vaak.