Voorstelbericht
Voorstelbericht
Hallo forumleden
Ik kom me even kort voorstellen: mijn naam is Ernst, 36 jaar en sinds kort mag ik me ook een Up! rijder noemen!
Ik heb namelijk enkele weken geleden mijn eerste Up! aangeschaft (ook mijn eerste VW overigens) en wel een Move Up!
Het zal jullie vast niet verbazen dat ik daar nog geen moment spijt van heb gehad.
Dit forum leek me wel handig voor als ik een keer een vraag heb, maar het is natuurlijk ook mooi om de Up!'s van andere liefhebbers te kunnen bekijken
Ik kom me even kort voorstellen: mijn naam is Ernst, 36 jaar en sinds kort mag ik me ook een Up! rijder noemen!
Ik heb namelijk enkele weken geleden mijn eerste Up! aangeschaft (ook mijn eerste VW overigens) en wel een Move Up!
Het zal jullie vast niet verbazen dat ik daar nog geen moment spijt van heb gehad.
Dit forum leek me wel handig voor als ik een keer een vraag heb, maar het is natuurlijk ook mooi om de Up!'s van andere liefhebbers te kunnen bekijken
- Bertjuh
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Re: Voorstelbericht
Welkom..!!
Volkswagen Move Up! 60pk / Tornado Rood
matzwart gewrapt bumperstuk / inbouw mistlampen / inbouw kofferbakverlichting
matzwart gewrapt bumperstuk / inbouw mistlampen / inbouw kofferbakverlichting
Welkom Ernst !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Welkom!
- arend van duijn
- Vagling liefhebber
Wellekom !
Welkom!
Bedankt voor het warme welkom!