Nils R. Nog 2 keer slapen!!

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Nils
Forum newbie
Berichten: 87
Lid geworden op: zo 16 dec 2012, 19:09

Re: Nils R. Vw up 03/2013-Ronal turbo-pictune

Bericht door Nils » za 23 feb 2013, 22:29

Even een pictune laten maken met velgen, wrapping van dak, spiegels en delen van bumpers.
Alsook getinte ramen. Maar we gaan voor onze 2 wagen schermen van sonniboy kopen.
http://i50.tinypic.com/2r7x6rc.jpg
http://i48.tinypic.com/16a369e.jpg

N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: Nils R. Vw up 03/2013-Ronal turbo-pictune

Bericht door N!jntje » ma 25 feb 2013, 23:37

Ik kan je vast 1 ding vertellen ;)
die chromen ringen om je mistlampen gaat je niet lukken als je geen White of Black up hebt ;)
De inzet van de voorbumper is anders en dus komt de maat van de ring in de "inval" niet goed! Scheelt een halve centimeter. (uit ervaring zeg ik dit)

Nils
Forum newbie
Berichten: 87
Lid geworden op: zo 16 dec 2012, 19:09

Re: Nils R. Vw up 03/2013-Ronal turbo-pictune

Bericht door Nils » wo 27 feb 2013, 07:08

Hey nijntje,

die chromen ringen wist ik zelfs niet dat die niet standaard op de wagen gingen ziten. Dus spijtig natuurlijk, maar dan zonder hé.

N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: Nils R. Vw up 03/2013-Ronal turbo-pictune

Bericht door N!jntje » wo 27 feb 2013, 10:13

Nils schreef:Hey nijntje,

die chromen ringen wist ik zelfs niet dat die niet standaard op de wagen gingen ziten. Dus spijtig natuurlijk, maar dan zonder hé.
Alle chromen delen zullen er niet opzitten wanneer je geen black/white up hebt ;) dus ook van de zijdeuren niet.
Wel zijn al deze dingen los te bestellen voor een echt vw prijsje :roll:

Nils
Forum newbie
Berichten: 87
Lid geworden op: zo 16 dec 2012, 19:09

Re: Nils R. Vw up Nog 2 weekjes!!

Bericht door Nils » do 07 mar 2013, 10:51

Hey nijntje,

die chromen spullen hoeven voor mij ook echt niet hoor. Ik ben meer voor all blacked out dan. Dit is de eerste wagen die ik bestel in een andere kleur als zwart. Heb altijd met zwarte wagens gereden. Maar ik vond de Up! leuker in het wit. Maar chromen onderdelen zullen er hier nergens opkomen. Buiten de velgen dan.
De Camo gaan we niet doen. Ben mss toch net iets te oud aan het worden hiervoor. Twijfel nu enkel nog om het dak, spiegels en diffussor in het zwart te zetten. Maar dat bekijken we wel.

En binnen 2 weken vrijdag mag ik hem gaan ophalen. Hij komt 16 maart toe bij de dealer. Ik ga dan mijn velgen afleveren en ik haal hem normaal 22 maart op. Nacht gehad die week en dan pikken we hem vrijdag op.

Nils
Forum newbie
Berichten: 87
Lid geworden op: zo 16 dec 2012, 19:09

Re: Nils R. Hij is aangekomen!!

Bericht door Nils » ma 11 mar 2013, 19:51

Hij is aangekomen bij de dealer se!! Vandaag de velgen binnen gedaan en de papieren opgehaald om de platen aan te vragen en direct naar de verzekeringsagent gebracht. Dus binnen dag of 2-3 platen in de bus en denken hem volgende week vrijdag op te halen.
Gaan dit weekend nog weekendje naar landal port greve dus dan is het te gek dat hij hier al op de oprit staat.

Gebruikersavatar
JCDNL
Vagling liefhebber
Berichten: 107
Lid geworden op: vr 01 mar 2013, 21:56
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: Nils R. Hij is aangekomen!!

Bericht door JCDNL » di 12 mar 2013, 20:39

Ik vraag me af of je die ronal bandjes mag rijden van de APK in belgie... Daar keuren ze autos af met goede banden, omdat je een inch te grote velgen rijdt.

Wat mijn vader dus overkwam; Cuore uit 99 met 155/65R14. De typegoedkeuring laat alleen 155/65R13 toe onder de auto! :evil: dus afgekeurd! Mooi land dat belgie. Maar ik vind dat ronal setje wel heel gaaf. Al was het niet vanwege deze helden :D

Afbeelding

Nils
Forum newbie
Berichten: 87
Lid geworden op: zo 16 dec 2012, 19:09

Re: Nils R. Hij is aangekomen!!

Bericht door Nils » di 12 mar 2013, 20:50

Ik moet de eerste 4 jaar niet naar de keuring hoor met een nieuwe wagen. En ik heb dat extra setje ook nog dat er van fabriek af op zat hé. Hier komen winterbadne op en dan worden ze de garage in gelegd tot volgende winter.
Heb ook nog ander mooie velgen gevonden maar krijg ik aan het vrouwke niet meer verkocht denk ik.

Gebruikersavatar
JCDNL
Vagling liefhebber
Berichten: 107
Lid geworden op: vr 01 mar 2013, 21:56
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: Nils R. Hij is aangekomen!!

Bericht door JCDNL » di 12 mar 2013, 20:53

Bewaar ze maar, je gaat ze nodig hebben. Belachelijk, die APK regelementen in belgie. Als je daar met een auto komt met demonteerbare trekhaak en hij zit niet bij de auto bij de keuring; wordt hij afgekeurd! Ook waren de kokerbalken keurig netjes hersteld en opnieuw gespoten en getectyleerd. APK keurmeester wilde een stuk blank maken om de controle op herstel te checken... Zo kun je wel blijven doorgaan. Sterkte over 4 jaar! En voor nu, veel plezier met de velgen!!

Nils
Forum newbie
Berichten: 87
Lid geworden op: zo 16 dec 2012, 19:09

Re: Nils R. Hij is aangekomen!!

Bericht door Nils » wo 13 mar 2013, 20:31

I know, heb al meerdere verlaagde en getunede wagens gehad en moest ze dus elk jaar veranderen van velgen/verlaging.

Vandaag nog eens langs de garage gegaan met de vrouw en ze hadden de velgen al geplaatst en de wagen was ook gepoetst.
Staat dus helemaal klaar om volgende week vrijdag op te halen.
Nu smeekt hij echt wel om een verlaging, maar eerst sparen. Denk het deze zomer te laten doen.

Nils
Forum newbie
Berichten: 87
Lid geworden op: zo 16 dec 2012, 19:09

Re: Nils R. Nog 2 keer slapen!!

Bericht door Nils » wo 20 mar 2013, 19:29

Nog 2 keer slapen en dan kunnen we hem gaan ophalen!! Eindelijk! We gaan hem tegen de zomer toch richting moeder aarde brengen. Het zal een h&r verlaging worden met alleen de veren. Voor de rest mss nog uitlaatsierstukje voor dubbele uitlaat en nog wat kleine veranderingen.

Sciroccofrank
Vagling liefhebber
Berichten: 217
Lid geworden op: wo 12 dec 2012, 15:48

Re: Nils R. Nog 2 keer slapen!!

Bericht door Sciroccofrank » wo 20 mar 2013, 19:47

Pffffffff nog 2 lange, zware nachten :mrgreen:

Nils
Forum newbie
Berichten: 87
Lid geworden op: zo 16 dec 2012, 19:09

Re: Nils R. Nog 2 keer slapen!!

Bericht door Nils » wo 20 mar 2013, 19:50

Dat zal geen probleem zijn, werk deze nacht met de week en dan slaap ik maar 5 uurtjes dus daar zal het niet aan liggen. Gisterennacht wel aan het denken om de aflevering toch op donderdag te zetten maar we zullen het zo maar laten.

Plaats reactie