Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
-
damianw26
- Donateur member
-
Contacteer:
Bericht
door damianw26 » di 26 apr 2016, 19:46
Fraaie wagen veel plezier
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...

-
Detje
- Vagling liefhebber
-
Contacteer:
Bericht
door Detje » za 14 mei 2016, 08:57
damianw26 schreef:Inrijden is de eerste 1500 kilometer niet boven de 3500-4000 toeren komen en NOOIT plankgas geven nog! Diegene die u heeft verteld dat inrijden niet meer nodig is heeft volstrekt ongelijk. Inderdaad zijn de gebruikte materialen in motor en bak beter op elkaar afgestemd dan vroeger, maar alsnog moeten deze onderdelen goed op elkaar inwerken!! Inrijden is absoluut geen overbodige luxe als u lang van de motor wilt genieten zonder noemenswaardig olieverbruik!
Zo de 1500 kilometer is gepasseerd en dus in hij is in gereden.
Heb me best gedaan om onder de 4000 toeren blijven,
Alhoewel ik me zelf wel eens betrapte dat ik door wilde trekken.
Het is gewoon een sportief wagentje die uitnodigd om flink door te rijden.
Groetjes Detje

-
Bijlagen
-

-

if you're not living' on the edge, You can't call yourself a Pyro.
You can't call yourself a Pyro, If you're not living' on the edge.
-
damianw26
- Donateur member
-
Contacteer:
Bericht
door damianw26 » za 14 mei 2016, 11:22
Detje schreef:damianw26 schreef:Inrijden is de eerste 1500 kilometer niet boven de 3500-4000 toeren komen en NOOIT plankgas geven nog! Diegene die u heeft verteld dat inrijden niet meer nodig is heeft volstrekt ongelijk. Inderdaad zijn de gebruikte materialen in motor en bak beter op elkaar afgestemd dan vroeger, maar alsnog moeten deze onderdelen goed op elkaar inwerken!! Inrijden is absoluut geen overbodige luxe als u lang van de motor wilt genieten zonder noemenswaardig olieverbruik!
Zo de 1500 kilometer is gepasseerd en dus in hij is in gereden.
Heb me best gedaan om onder de 4000 toeren blijven,
Alhoewel ik me zelf wel eens betrapte dat ik door wilde trekken.
Het is gewoon een sportief wagentje die uitnodigd om flink door te rijden.
Groetjes Detje

Leuk dat je je toch aan het 'advies' hebt gehouden, je hebt er enkel baat bij dat dan weer wel

Verder is jouw bewering helemaal juist boven de 3500 toeren komt de motor pas tot leven in mijn optiek, daaronder is het niet zo heel flitsend met de prestaties, al is de up/mii/citigo daar niet voor gemaakt, het blijft een stadsauto maar wel een met veel goede capaciteiten.
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...

-
Tom Westendorp
- Unicorn
-
Contacteer:
Bericht
door Tom Westendorp » ma 16 mei 2016, 15:38
Ach in het middengebied is het allemaal best te doen. Hij is wel lekker pittig bovenin maar niet zo fel als een Aygo. Die is bovenin echt los maar geeft onderin en in het midden niet thuis. Dan is dit toch prettiger.