Jawel, er is een blue up in aankomst. Ik neusde wat op dit forum rond voor wat ditjes en datjes en zag dat er teveel upjes in dezelfde kleur besteld zijn. Om mijn up op de parkeerplaats terug te kunnen vinden leek het mij verstandig voor een light blue te gaan. Gewoon een up, met alles er op en er aan. Alleen vergeten een schuifdak te bestellen, wordt misschien opgelost met een lokaal dakje. Deze light blue wordt een stadsbakkie en zal de snelweg weinig zien. Deze light blue up loopt een serieus risico een dark blue te worden. 't Wordt een echt gebruikers ding, maar, het lijkt me een prima ding. Zal vermoedelijk eind jan '13 worden, nog even huren.....
Gr Willem
Amsterdam
Even voorstellen
-
- Forum newbie
Even voorstellen
Gr,
Willem
Ook Up owner!
Willem
Ook Up owner!
Re: Even voorstellen
Welkom en leuke keuze! Veel plezier met het forum!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
-
- Vagling liefhebber
Welkom Willem, succes met wachten op die andere bleu Up!
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!