Nog een UP!per erbij
Nog een UP!per erbij
Hallo,
Ook ik wil me bij deze graag even voorstellen. Ik heb net een nieuwe Up! besteld, zijnde een 60kw 5drs BlackUp met Drive pakket en panoramadak. Hij wordt eind januari geproduceerd en waarschijnlijk rond eind februari geleverd. Hij zal vooral als tweede auto worden gebruikt, en vooral voor (mijn ) woonwerkverkeer. Maar we gaan er met ons gezin vast ook fijne ritjes mee maken ik heb al wat rondgekeken hier en meerdere zaken gelezen die ik nog niet wist (winterbandenmaat, sd kaart te gebruiken voor mp3, middenarmsteun mogelijk), ik hoop dat ik in de toekomst ook wat kan bijdragen.
Groeten
Hera
Ook ik wil me bij deze graag even voorstellen. Ik heb net een nieuwe Up! besteld, zijnde een 60kw 5drs BlackUp met Drive pakket en panoramadak. Hij wordt eind januari geproduceerd en waarschijnlijk rond eind februari geleverd. Hij zal vooral als tweede auto worden gebruikt, en vooral voor (mijn ) woonwerkverkeer. Maar we gaan er met ons gezin vast ook fijne ritjes mee maken ik heb al wat rondgekeken hier en meerdere zaken gelezen die ik nog niet wist (winterbandenmaat, sd kaart te gebruiken voor mp3, middenarmsteun mogelijk), ik hoop dat ik in de toekomst ook wat kan bijdragen.
Groeten
Hera
Black Up! 60 pk met Drive pakket, Maps & More en panoramadak.
Op naar veel fijne kilometers!
Re: Nog een UP!per erbij
Proficiat met je aankoop !!
Welkom op het forum
Welkom op het forum
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Hey Hera,
Welkom.
Ik ben net nieuw op dit top forum maar vind het helemaal geweldig.
Alle info over de Up! en z'n broertjes/zusjes is hier te vinden.
Je schrijft dat je een 60kW Up! hebt besteld. Die motor (81,6pk) heb ik alleen nog niet kunnen vinden!
Waarschijnlijk bedoel je 60pk?!
Welkom.
Ik ben net nieuw op dit top forum maar vind het helemaal geweldig.
Alle info over de Up! en z'n broertjes/zusjes is hier te vinden.
Je schrijft dat je een 60kW Up! hebt besteld. Die motor (81,6pk) heb ik alleen nog niet kunnen vinden!
Waarschijnlijk bedoel je 60pk?!
3-Deurs High Up!, Darksilver, Dynamic pakket, Executive pakket, Drive pakket, M&M en Eibach Pro verlagingsset.
Ja, inderdaad... Gelijk betrapt dat ik niet de grootste autokenner ben je hebt helemaal gelijk, we hebben de 60 PK besteld natuurlijk
Daar zijn forums voor.Hera schreef:Ja, inderdaad... Gelijk betrapt dat ik niet de grootste autokenner ben je hebt helemaal gelijk, we hebben de 60 PK besteld natuurlijk
Succes met wachten.
3-Deurs High Up!, Darksilver, Dynamic pakket, Executive pakket, Drive pakket, M&M en Eibach Pro verlagingsset.
Welkom en proficiat met je goede aankoop! Veel plezier hier...
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
- Blackupzhz
- Forum newbie
Leuk zie dat je bijna dezelfde versie als ons besteld hebt (wij hebben geen panoramadak).
Zal wel over een week of twee voor jullie ook wel gaan gebeuren.
Zal wel over een week of twee voor jullie ook wel gaan gebeuren.
Up! / 60 pk / Black Up pakket / drive pakket / 4 deuren
Gadgets: witte sleutelcover / Polo 6R antenne / rubberen mat voor kofferbak / kentekenplaten met opgelegde letters / Up! hoesje voor PID
Het kan dus wel: samen weggaan in je uppie!
Gadgets: witte sleutelcover / Polo 6R antenne / rubberen mat voor kofferbak / kentekenplaten met opgelegde letters / Up! hoesje voor PID
We hebben nog niks gehoord, maar ik verwacht elk moment het telefoontje van de dealer. Had woensdag uit ongeduld al even een mailtje gestuurd, maar ze hadden geen nieuwe info, anders dan dat hij in week 4 geproduceerd zou moeten zijn. Ik zie dat jij al een afleverdatum hebt, zat daar ook twee weken tussen? Ben benieuwd naar je foto's straks!
- Blackupzhz
- Forum newbie
Nee, ruim 3 weken. Dus productie in week 3, aflevering mogelijk vanaf eind week 6. Dus als het evenredig doorgepland wordt, zouden jullie dus eind week 7 kunnen ophalen. Ik kreeg vorige week woensdag bericht, dus Deze week zouden jullie deze week iets moeten vernemen van de dealer.
Als ik foto's heb probeer ik ze erop te zetten (weet niet hoe dat werkt)
Als ik foto's heb probeer ik ze erop te zetten (weet niet hoe dat werkt)
Oh, dat hoop ik. Ik herken je enthousiasme, kan ook niet wachten. Maar goed, da's ook plezier voor dat geld
Eindelijk, eindelijk! Volgende week woensdag mogen we onze up gaan ophalen! Heb gelijk maar winterbanden geregeld - we rijden langs een andere dealer met een goede deal: €525 voor stalen velgen en continental winterbanden. Ga zelf nog wieldoppen regelen (op marktplaats al een paar goede gezien) en dan is'ie helemaal klaar! Nou ja, klaar, de armsteun staat nog op mijn wensenlijstje. Heb d'r helemaal zin in!
- Blackupzhz
- Forum newbie
Veel plezier morgen!