Mijn naam is Gio en na veel auto's uit het A-segment te hebben bekeken/bereden uiteindelijk voor de Citigo 60 PK 5-deurs in Candy White gekozen en kan deze maandag ophalen! De Citigo zal voornamelijk door mij worden gereden en dienen als 2e auto naast de Skoda Superb Combi van mijn vriendin... jaja ik weet het...
Ondanks dat we voor een model hebben gekozen zonder al teveel poespas vanwege budgetaire redenen staan de volgende aanpassingen in de planning;
- 15" of 16" velgen, de Triangle vind ik mooi. Ik hoop dat er passende Skoda naafkappen te verkrijgen zijn
- Witte spiegelkappen
- VAGcom aanpassingen
- Polo 6R antenne
Verder zal ik voornamelijk als passieve forummer aanwezig zijn en hoop hier veel over de VAG drieling te leren.
Citigo Arctic
Citigo Arctic
Citigo Arctic, 60pk, Candy White, 5-drs
Superb Combi, Amethyst Purple Metallic
Superb Combi, Amethyst Purple Metallic
Re: Citigo Arctic
Welkom en veel leesplezier op het forum!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Welkom CitiGio! 

▲ Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------

-------------

Gio welkom op dit forum veel plezier met de Citi Go
Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set