@@lgra

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
@@lgra
Vagling liefhebber

@@lgra

Bericht door @@lgra » za 09 feb 2013, 19:02

Hallo:

Ik ben Arjen en kom uit Groningen. Omdat ik met de diverse fora altijd heel goede ervaringen heb gehad en onze Nieuwe UP High 75 pk donderdag as de oprit mag opvrolijken denk ik dat het tijd is om me aan te melden. Toevalligheid is dat het onze derde VW is in de kleur Tornadorood. Ik was in 1986 de eerste in NL die een Golf had besteld in deze kleur, hoe toevallig.
De Up vervangt onze Panda die twee weken gesneuveld is door eiemand die dacht dat hij zomaar kon keren zonde uit te kijken. Jammer. Als de Up net zo storingsvrij blijkt als de Panda ben ik dik tevreden. Ben verder geen echte VW fan. Heb een zwak voor oude Alfa's waarvan ik er dan ook 1 tje bezit.(Giulia Super.) Verder hebben we voor de het betere weer een 325 CI serie cabrio, ook een erg fijne auto. Waarom een UP? Gewoon een lekker eigenwijs karretje waar moeders helemaal wild van is en ook nog eens erg praktisch. De nieuwste Panda vonden we, in vegelijk tot het vorige model, te veel auto en te serieus qua vorm.
Ben behoorlijk ingeschoten in de autotechniek, dus ik hoop ook af en toe nog wat nuttigs te kunnen bijdragen.
Nou goed dat was het zo'n beetje. De vragen komen vanzelf wel. ;)
UP! HIGH 75 PK Executive pakket Tornadorood en Classic 16 inch Zilver Also: Alfa Giulia, BMW 325 Ci cabrio, New Mini 2014

Pop Up!
Forum eindbaas

Re: @@lgra

Bericht door Pop Up! » za 09 feb 2013, 21:04

Welkom en leuk verhaal! Veel plezier donderdag met de UP!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

TV_UP!
Forum eindbaas

Bericht door TV_UP! » zo 10 feb 2013, 12:55

Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

up!
Forum eindbaas

Bericht door up! » zo 10 feb 2013, 13:11

Welkom!
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Plaats reactie