Cowgirl Up
Cowgirl Up
Hallo allemaal,
Geweldig, een VW Up forum! Mijn ervaring is dat forums errug handig kunnen zijn, dus nu ik onlangs m'n Grande Punto op z'n kop in een weiland heb geparkeerd en mijn nieuwe bolide een mooie VW Up wordt, lijkt 't me wel handig om me bij jullie aan te sluiten.
De Up is weliswaar nog niet binnen (moet nog een weekje geduld hebben), maar ik verheug me er zeker op! Heb al de nodige dingen gelezen over achterbakverlichting, beschadigingen tijdens het instappen, kou bij de pook, etc., dus daar ga ik me hier eens verder in verdiepen. Geen flauw idee wat er allemaal precies bij mij op en aan zit. Weet alleen dat 't een vrij complete configuratie is (en dat is te zien aan de prijs ).
Heb overigens ook wel een leuke sticker besteld die toepasselijk is voor Up-rijders die ook de echte PK onder zich voelen, oftewel, die aan western stijl paardrijden doen Er staat dan Cowgirl Up, in allerlei kleuren. Via Ebay.com. Gewoon ff "sticker cowgirl up" intoetsen en zoeken. Ook met de tekst "Cowboy Up" te verkrijgen.
Zodra m'n Up binnen is, zal ik een paar foto's posten. Vooralsnog ga ik speuren op dit forum.
Groetsels,
Carla
Geweldig, een VW Up forum! Mijn ervaring is dat forums errug handig kunnen zijn, dus nu ik onlangs m'n Grande Punto op z'n kop in een weiland heb geparkeerd en mijn nieuwe bolide een mooie VW Up wordt, lijkt 't me wel handig om me bij jullie aan te sluiten.
De Up is weliswaar nog niet binnen (moet nog een weekje geduld hebben), maar ik verheug me er zeker op! Heb al de nodige dingen gelezen over achterbakverlichting, beschadigingen tijdens het instappen, kou bij de pook, etc., dus daar ga ik me hier eens verder in verdiepen. Geen flauw idee wat er allemaal precies bij mij op en aan zit. Weet alleen dat 't een vrij complete configuratie is (en dat is te zien aan de prijs ).
Heb overigens ook wel een leuke sticker besteld die toepasselijk is voor Up-rijders die ook de echte PK onder zich voelen, oftewel, die aan western stijl paardrijden doen Er staat dan Cowgirl Up, in allerlei kleuren. Via Ebay.com. Gewoon ff "sticker cowgirl up" intoetsen en zoeken. Ook met de tekst "Cowboy Up" te verkrijgen.
Zodra m'n Up binnen is, zal ik een paar foto's posten. Vooralsnog ga ik speuren op dit forum.
Groetsels,
Carla
Re: Cowgirl Up
Leuk, welkom! Hoewel de aanleiding iets minder mooi, op z'n kop parkeren is niet zo fijn... Zelf ben ik ook een overstapper van een grande Punto naar een up, die van ons staat volgende week woensdag klaar. Ben benieuwd naar je foto's, veel plezier met ophalen volgende week!
Black Up! 60 pk met Drive pakket, Maps & More en panoramadak.
Op naar veel fijne kilometers!
Op naar veel fijne kilometers!
Da's toevallig Hera, jij ook van een GP naar een UP! Jij mag 'm dus een paar daagjes eerder ophalen. Spannend hè?! Nou, jij ook alvast veel plezier met ophalen. Post je ook wat fotootjes?Hera schreef:Leuk, welkom! Hoewel de aanleiding iets minder mooi, op z'n kop parkeren is niet zo fijn... Zelf ben ik ook een overstapper van een grande Punto naar een up, die van ons staat volgende week woensdag klaar. Ben benieuwd naar je foto's, veel plezier met ophalen volgende week!
Hi Carla, welkom! Hopelijk gaat de nieuwe up! bevallen maar dat gaat vast lukken!
De Grande Punto op z'n kop? Hoe kwam dat? Uit je stoel geworpen omdat ie begon te bokken?
De Grande Punto op z'n kop? Hoe kwam dat? Uit je stoel geworpen omdat ie begon te bokken?
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Welkom! En veel plezier met je nieuwe Up!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
- capravacca
- Vagling liefhebber
Welkom have fun!
75 pk BMT High Up, Deep Black Pearl, Drive Pakket, Climatic, Maps&More, Beige grijs bruin int.
Welkom!
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
up! schreef:Hi Carla, welkom! Hopelijk gaat de nieuwe up! bevallen maar dat gaat vast lukken!
Haha, nee, geen bokkende GP, maar in de slip geraakt, vervolgens spinnen en achterwaarts een weiland in, eindigend op de kop.