Nieuw
Nieuw
Hey goedemiddag allemaal,
Ik stel me even voor omdat ik een UP! heb gekocht. De levering is a.s zaterdag. En dan zal ik uiteraard even een paar foto's posten. Even over mijzelf ; Ben dus Rens 26 jaar kom uit Noord Holland Noord en werk bij defensie. Als er iemand nog vragen heeft of wat dan ook stel ze dan gewoon.
Cya
Ik stel me even voor omdat ik een UP! heb gekocht. De levering is a.s zaterdag. En dan zal ik uiteraard even een paar foto's posten. Even over mijzelf ; Ben dus Rens 26 jaar kom uit Noord Holland Noord en werk bij defensie. Als er iemand nog vragen heeft of wat dan ook stel ze dan gewoon.
Cya
Re: Nieuw
Welkom! En benieuwd naar je foto's....
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
- capravacca
- Vagling liefhebber
Welkom
75 pk BMT High Up, Deep Black Pearl, Drive Pakket, Climatic, Maps&More, Beige grijs bruin int.
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Welkom rens!
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
Welkom op dit mooie forum.
Verstuurd van mijn GT-P7510 met Tapatalk
Verstuurd van mijn GT-P7510 met Tapatalk
ŠKODA CITIGO |tour uitvoering | 75 pk |zilvermetallic | move & fun | extra mediapakket | travelpakket | sunset | parkeersensoren |LM Apus velgen antraciet | spiegelkappen antraciet | stootstrippen antraciet | instaplijsten edelstaal|
- el coche SEAT
- Donateur member
Welkom, wens je veel rijplezier en veilige kilometers toe.
Groetjes,
Rense
Groetjes,
Rense
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L