Mijn naam is Rick. Ik kom uit Almere, ben 24 jaar oud en heb samen met mijn vriendin getekend voor een witte Seat Mii Chill Out.
Ze had vorig jaar een Mini Cooper uit 2003 gekocht, ik bezit reeds drie jaar een Porsche 944S2. Al met al geen onzuinige auto's en de Mini bleek dit jaar nogal veel onderhoud nodig te hebben. Waren hem twee weken terug helemaal zat toen de stuurbekrachtiging ermee op hield. Kort daarvoor nog de versnellingsbak laten reviseren, dus eigenlijk heel zonde. Met het oog op de toekomst en de kosten, hebben we besloten voor iets nieuws en goedkoop in de maandelijkse kosten te gaan. Voor de fun staat er tenslotte al iets anders.
De keuze ging vrij snel tussen een Skoda Citigo Seat Mii of Renault Twingo. Die laatste viel heel snel af wegens totaal niet lekker zitten, bijna twee meter lang en achter dat stuur is een ramp om nog maar te zwijgen over de rijeigenschappen...
Uiteindelijk maakte de prijs de Mii interessanter. Leuk pakket die Chill Out. Enige dat ik nog mis is CC, maar las elders dat deze evt nog ingebouwd kan worden.
Hopen hem aankomende zaterdag op te kunnen halen. Krijgt is de week erop meteen de test naar Zuid Frankrijk...
Zal later eens wat foto's hier plaatsen van e.e.a.
Verder ga ik lekker wat lezen hier

Sent from my HTC Sensation using Tapatalk 4 Beta