Op maandag 2 april ben ik, met de trein, samen met mijn vrouw naar Duitsland afgereisd om onze nieuwe Up op te halen in Wolfsburg.
Via de VW dealer een keurig verzorgde reis van 2 dagen met een overnachting inclusief ontbijt in het Ritz-Carlton Hotel.
Na een uitgebreide rondleiding in Autostadt op maandag en een mooie rondleiding door de fabriek op dinsdag konden wij om 13:34 uur onze nieuwe Up afhalen.
Twee leuke dag die ik iedereen kan aanbevelen.
Mijn nieuwe up is er
- High-up!
- Vagling liefhebber
Re: Mijn nieuwe up is er
Wat leuk! Betaal je dan ook meer voor de Up! dan in Nederland? Wat voor specs Up! krijgen jullie?
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
De Up is gewoon in Nederland gekocht tegen de normale prijs. VW heeft een speciaal pakket om je auto in Duitsland af te halen. Ik moet zeggen een geweldige ervaring die ik iedereen kan aanbevelen. Je VW dealer kan je hier alles over vertellen.
Welkom Hup !! Bespaar je dan ook op de afleveringskosten?
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
De kosten voor aflevering zijn verrekend met de prijs van het pakket naar Duitsland. Je bent dan wel iets duurder uit maar daar krijg je erg veel voor terug.
Heb ik in 2010 ook gedaan met mijn Golf, was echt geweldig leuk om mee te maken. Fantastisch hotel en veel te zien en te doen. Aanrader inderdaad!
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Lijkt me wel een leuke ervaring om je VW in zijn hometown, Wolfsburg, op te halen. Een reisje naar de fabriek in Bratislava, Slowakije, zou ook niet verkeerd zijn. Als je dan thuiskomt, heb je gelijk een goed ingereden Up