Kort voorstellen
Kort voorstellen
Ik zal me even kort voorstellen. Mijn naam is Dennis en ik woon in het Groene Hart. Ik heb me hier aangemeld omdat we als tweede auto een SEAT Mii krijgen, die ik in het daarvoor bestemd forumdeel zal introduceren.
Ik hoop hier veel bruikbare tips te vinden!
Ik hoop hier veel bruikbare tips te vinden!
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014
Re: Kort voorstellen
Tips en trucks zat haha veel plezier!!
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |

Welkom Dennis!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Welkom Dennis !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !

Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Dank allen!
Wat me trouwens opvalt is dat hier best veel Mii-eigenaren zitten. Nu ben ik zelf admin op seat-online en het valt me op dat het aantal Mii'tjes daar op een ledenaantal van bijna 8.000 op 1 hand te tellen is. Best bijzonder.
Ik merk ook zeker meerwaarde qua kennis en kunde van het model op dit forum.
Wat me trouwens opvalt is dat hier best veel Mii-eigenaren zitten. Nu ben ik zelf admin op seat-online en het valt me op dat het aantal Mii'tjes daar op een ledenaantal van bijna 8.000 op 1 hand te tellen is. Best bijzonder.
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014
- el coche SEAT
- Donateur member
Zeker bijzonder.Menaz schreef:Dank allen!
Er zijn zeker meerdere VW UP-eigenaren, actief op SEAT-online.

VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
- Autheo
- Donateur member
Welkom op ons forum. Leuk dat het je opvalt dat hier de Mii goed vertegenwoordigd is. Toen ik me oriënteerde op één van de Bratislaavse drielingen, viel het me op dat hier de meeste concrete informatie te vinden valt. Dat er nu een Seat logo op mijn auto staat geeft me niet het idee dat ik daardoor verwant zou zijn met Ibiza's en Leons e.d., en al helemaal niet met cupra-uitvoeringen. Mijn indruk was dat seat-online juist daar z'n leden heeft, en aan die informatie heb ik veel minder vergeleken met de info van de specifieke Mii-Citigo-Up rijders. Dus het seat-online forum leek mij geen meerwaarde te hebben als Mii-er. Hier is het interessant genoeg!Menaz schreef:Dank allen!

Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<>
Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l

Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l